Apekah ? ?
"lek minho, aku tahu kau setiap hari tegur si ahyun kat depan kedai akak aku, tapi jangan lah sampai berimaginasi, sedih aku "
yang sedih tu aku tipu XD
"bukan lah ! Serius aku kata ! Aku nampak !" Kata minho bersunggguh.
"VVVVVVVVVVV !!! "
haaa dah maghi dah, jungkook ngan jimin, sambil laung nama aku lagi tu. Macam aku baru menang kejohanan dunia badminton menentang trump.
"Tadi kan zjakhwghhwjgg "
"betul ! dia khhohishakehshw "
bahasa apa yang diorang guna ni ? --"
Setahu aku, bahasa nepal pun tak seteruk ni."Weh mengucap oi ! Mengucap ! Hapo yang demo nak oyak ni ? "
eh v ? Anak jati klate ko kito ni ? Huahua
"Kami nampak ahyun tadi !" Kata jimin dan jungkook serentak.
Aku terdiam. Betul bah ?
"penipu kamu. Astaga jangan gila bah geng , lek kamu "
apa aku cakap ni ? Sabahan pulak kali ni ?
"Weh ahyun no 1 lagi kan exam kali ni,"
" dia tu robot ke apa ? Fizik dia 89% doh"Aku terdengar budak kelas sebelah cakap sambil lalu. Aku , minho,jimin dan jungkook berpandangan.
Serius ?
"Mari check ! " sepantas kencing yang mengalir aku dan member aku lari pegi board pelajar
Dah boleh diramal kan, board tu dibanjiri pelajar. Nak tengok result katakan.
Aku ngan member pulak ha, first time gi sini. Muka aku ngan diorang diorang ni lah muka paling jarang di kesan di area student board ni.
Dan hari ini dalam sejarah 📙
Adalah nampak kat tepi tepi ni ada student yang nangis macam rumah kena tsunami, kes result jatuh gaung ler ni
Ada pulak yang terkinja kinja lompat sana sini. Lewls, macam monyet kat sepilok je aku tengok .
Kami mendekati board tersebut.
Pelajar lain bagi laluan. Ah makaseh gegirl 🎈
Ok first, tengok orang paling bawah dulu...
Lmao 😒
Daripada 100 orang pelajar kat gred 6 :
97- park jimin
98-choi minho
99-jeon jungkook
100-kim taehyung
😍😍😍😍😍
Yea aku tahu. Dah boleh ramal readers sekalian. Dah 6 kali berturut turut dalam tahun ni.
"Hah ! Kau last lagi ! Hahahahhaha " kata jungkook lalu tertawa.
"Heh biskut, kau kat atas aku je. Pala bana kau ejek aku " kepala nya aku luku.
Kemudian kami beralih ke atas.
1- Min A hyun
Okay, memang ahyun. Tapi korang ingat nama ahyun ni satu je ke kat dunia ni.
"Tu! Ahyun!"
"Lek lah.. Nama sama kot "
"Bukan itu ! Sana ! "
Aku menoleh.
Whut ? Biar betul ?! (⊙o⊙)?
SKIP
POLLA POV 😜V menggigit bibir bawahnya, manakala yang lain masing masing berfikir.
Wuuu gigit bibir gais 😙
"Weh serius , tu ahyun gila babik aku still tak dapat percaya sampai sekarang ! " kata jimin memecah kesunyian.
V memandang jimin.
Hah tulah kau v . dah member cakap kau tanak percaya dah tu bila nampak depan mata baru lah gelabah sana sini.
" tapi sejak bila dia sekolah kat sini ? Asal tak pernah nampak ? " kata v.
Dan ketika itu author muncul atas atap huahua !
"Korang tu bukan nok kesah ngan budak lain . asal korang semua happy hah habis masaalah. Pengetua meninggal pun korang tak tahu .. Hadeh "
Via yeon 😏
"Dah ah kau ! Shuh!"
Maka dengan itu author terjun bangunan akibat di halau .
"Hah, aku dah jumpa maklumat dia kat web rasmi sekolah " kata kata minho membuatkan yang lain menyerbu minho yang sedang memegang smartphone.
"Apa apa ?! "
" nama dia min ahyun, kelas dia sebelah kelas kita je. No 1 dalam exam setiap semester. Tampat tinggal, tidak disertakan ok babi "
Heh apokah minho 😂
V kembali berfikir.
Yeoja yang dia tengok tadi.. Serius ada rupa ahyun , patung dalam kedai akak dia.
Tapi macam mana orang lain tak perasan ?
Cafe akak v femes kalangan pelajar sekolah ni. Patung ahyun tu pun apa kurangnya.
Yeoja tadi serius 100% sama ! Mata, hidung , mulut, semua sama !
Dan ketika itu idea v muncul.
"Aku ada idea, " kata v
"Apa ?" soal yang lain.
" bunyi je loceng balik ni, kita pecut gi kedai akak aku, kita tengok patung ahyun tu still kat situ ke tak " kata v
Mereka smirk bersama sama
Aku pun nak join smirk lah
*smirk*
YOU ARE READING
DOLL [ ° KIM TAEHYUNG°]
FanfictionApa kau rasa bila patung yang selama ni duduk depan kedai tayang baju tapi sekarang, tengah jawab soalan fizik dekat depan. Apa kau rasa patung yang selama ni kau anggap tak ada otak, plastik tapi no 1 dalam exam ? tapi, kenapa aku ngan member aku j...