Çaylak Kahraman

51 2 1
                                    

Hepimiz süpermeni diğer adıyla Çelik Adam diye tanırız ama onun bir kardeşi olduğunu bilirmiydiminiz  adı Mustafa Kent biliyorum isimleri benzer Kılark Kent, Mustafa Kent  yazık anneleride yaşlı isim düşünecek yazık günah. Onuda düşünün biraz. Neyse  hikayeye. Başlayalım sıradan Bir gündü Süpermen ve Mustafa ,kardeş kardeşe maç seyrediyorlardı cipste  eksik değildi. Birbaktilar Bu son cips kim yemeli diye  başladılar kavgaya ,amcaları Betmen onları ayırdı sonra çözüm olarak cipsi Betmen yedi  sonra  son cipsi yediği için onu birgüzel dövdüler  sağ kolunu Süpermen kırdı Sol kolunda Mustafa .Betmen alçıya alındığı için yanlız kalan Robini hedef gören kötüler eşek sudan gelene kadar dövdüler. Robinde haklı istifa etmekte  ,neyse Süpermen le Mustafa oda paylaşamadıkları için Mustafa Türkiye'ye taşınmak zorunda kaldı ama burda abisinin cüzdanından para alamazdı.
Bir işe girmesi gerekiyordu amaneyseki karton kutuda yaşaması gerekmiyordu hemen büsürü işioldu  pazartesi hastanede x ışını işin yapıyordu 200tl kazanı yodu salı ğünüleri buzdan vazoyapıp satıyordu   Bu işten 53TL kazanıyodu Çarşambaları  Ada'na kebap satıyordu lazer görüşü sayesinde kömür sıkıntısı yaşamıyordu bundanda 100TL kazanıyordu hayatı böyle geçip gidiyordu ta ki o güne kadarm...

Çaylak.  kahraman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin