Ezekiel eshte nje djale qe njeh goxha persona por qe shok te ngushte ka vetem Davidin, ka dhe nje shoqe te ngushte qe i flet kur ndihet keq, apo kur ajo ndihet keq, ai i qendron prane. Quhet Katerina. Ka edhe nje vella me te vogel qe quhet Darti, ai eshte shume me i dashur se Ezekieli dhe shume i prapte. Ezekiel eshte 20 vjec, dhe ka pasion sportin, futbollin se shumica djemve,pelqen edhe teknologjine gjithashtu, ai kete vit mbaron studimet per Informatike. Ne Wonderland, arsimi nuk zgjat me shume se deri ne moshen 20 vjec. Atje 2 cikle ne total, njeri quhet cikli KULTURE, dhe tjetri quhet cikli "PASION", sepse supozohet qe ben zgjedhjen qe deshiron, nuk e di pse dreqin e quajne keshtu,kur mund ta quanin zgjedhja e deges, apo ndonje budallek te tille. Amelia nga ana tjeter eshte 18 vjec, dhe eshte nje vajze e vetme, si e tille kohen e lire e kalon me mamin, ose me 2 shoqet e saj te ngushta Enxhin dhe Xhenin. Davidi eshte e kunderta e Ezekielit pothuajse, nje zot e di ca i mban bashke ata te dy. Shume persona i kane zili sepse rrine shume kohe bashke, por atyre su ben fare pershtypje. Amelias i pelqen te beje muhabet shume, eshte tip i komunikueshem dhe se di ,por mund te jete shume e zonje ne te ardhmen ne organizime, konferenca apo budallqe te tilla. Enxhi dhe Xhenin i ka gjetur si me porosi kur i kishin ngelur 4 germa te alfabetit, Xh,I,E ,N, sikur i rrotullovi e i bashkovi nja 2 here emrat dhe buuumm doli Enxhi dhe Xheni. Ezekieli dhe Amelia jetojne ne te njejten lagje , Lagjen numer 707 te Silverstonit. Kane thjeshte ate pershendetjen e zakonshme te komshinjve, asgje si lidh bashke, madje edhe ne kafet e lagjes nuk shihen, sepse kane preferencat e tyre. Ezekieli dhe David e pijne tek Blizz qe ndodhet pak larg nga lagjja e tyre, i pelqejne te shohin njerez te rinj, ne fakt edhe mosha ben te veten, por edhe jane mesuar, si pelqen te shohin personat e lagjes shpesh, se cuna jane ndonjehere edhe shajne. Davidi rri ne banke me Ezekielin, dhe kane te njejtin cikel, ate Pasion Informatike. Amelia ne fakt eshte per Pasion Mjekesi, ndersa shoqet e tyre jane per Pasion Gazetari, njihen se jane ne lagje se shkollat e tyre nuk eshte se jane dhe aq afer... Enxhi dhe Xheni jane terheqese, ndersa Amelia eshte pak me e ndrojtur dhe e embel.
Davidi pelqen shpejtesine, prandaj ka dhe nje motorr Suzuki 250C , dhe punon fort per ta mbajtur, ne fakt i pelqen te beje gara, vendos edhe baste, dhe i pelqen te udhetoje, eshte person qe do ta shijoje cdo moment jeten, nuk mendon gjate, nese te pyet nese do vish per kafe dhe i thua jo, atij si plas trapi, shko e pi dhe vetem dhe eshte i gezuar sikur te ishte me ty, okay mund te te pyese edhe nja 2 here se eshte tip i afrushem por iken. Ezekieli rralle te thote per kafe,por edhe kur thote 1 here tek te thote, sikur ta ka borxh. Gjeja e mire eshte qe ne Wonderland nuk ka leke, ka vetem WONDERCARD, eshte si tip karte krediti apo debiti, i njejti funksion. Ezekieli dhe Davidi punojne edhe bashke, shesin produkte online, ose edhe ndonje pune te rastit, thjesht per lek ekstra, pasi deri ne 20 vjec te gjithe marrin nje pagese nga shteti per motivim qe te japin maksimumin. Wonderland, ashtu si planet, eshte i vogel prandaj edhe shume veta nuk e dine, madje me sakte shtetet flasin nje gjuhe, presidentet thjesht administrojne problematikat, pasi nuk ka shume gjera te reja per te bere.
YOU ARE READING
Ne Wonderland - Sino (Shqip)
Short StoryLibri flet per nje vend tjeter, nje menyre tjeter jetese, karaktere te cuditshme, biseda te ndryshme, botekuptime te ndryshme, teknologjia e avancuar, mjedisi social, rrjetet.. cdo gje pothuajse eshte ndryshe, madje edhe ndjenjat.