Kreu 4 - Mbresa, kerkime dhe argetime

47 7 0
                                    


- Besoj se dje ja kaluam mire - flet Xheni teksa ishin ulur ne kompleksin e zakonshem.
Kati fundit neper pallate eshte kompleks, atje ka kafene, kalceto, pishina varet nga kompleksi, cdo pallat mundohet te sjelle menyrat e tij te argetimit dhe kalimit te kohes se lire.
 - Po shume mire, ne fakt po mendoja te shkonim ne ndonje party.- Flet Enxhi
- Ide e mire, u be kohe pa kercyer-i kthehet Amelia
Enxhi kish krijuar nje simpati per Ezekielin, thjesht nga ato te momentit, por ne wonderland gjerat jane ndryshe, nuk mjafton vetem aq.
Amelia shume e dashur, dhe ndrojtur e kishte te veshtire te krijonte nje dashuri tamam, ajo donte shume ti ndihmonte njerzit, prandaj po vazhdonte per PASION Mjeksi. 
Ne POSTLAND,sic quhej dhe nje rrjet social nder me te perdorurit ne Wonderland,te dalin sugjerime per miqte, te cilet mund ti kesh hasur ne vendodhjet ku ke qene, POSTLAND eshte nje nder rrjetet me te avancuara, kot nuk eshte 1GB aplikacion. Dhe normal gjate lundrimit neper gjerat qe argetohet vajzave ju dolen edhe 2 djelmoshat qe takuan ne gare. Normalisht filluan te benin disa kerkime si agjente te verteta, ose me sakte si gazetare, dhe filluan te mendonin pak rreth tyre, por pa lene shenja. 
Djemte nga ana tjeter kishin filluar te shisnin gjera, Ezekieli ishte shume i keq me shitjet, arrinte gjente edhe 10 kliente me raste ne dite. Davidi eshte gjithashtu i shkathet, por ndonjehere ndihmon Ezekielin, ndonjehere shkon dhe meson mbi makinerite e bujqesise ne Wonderville, dihet qe edhe makinerite jane teper te avancuara, thjesht meson si te behet teknik me to ose edhe ti japi ndonje makinerie. Edhe ne wonderville punohet, ama ska lodhje drastike,gjerat jane te thjeshta, ose me sakte teknolgjia ka arritur aq lart sa qe i ben te duken te thjeshta te gjitha. Ta mendosh qe dikur lanin rrobat me dore ,stermundoheshin e shume vuajtje, ndersa tani me nje buton, i ke te gjitha proceset, laj , thaj, hekursos. 
- David nga bohesh ?
- Knej nga Wonderville po bej ca praktika.
- E kur mbaron?
- Po kam edhe nja 1 ore pune.
- Je i lire pas 2 oresh ? Bejme ndonje kalceto , se kam gjetur nje ekip dhe knej nga ne kam marre nja 4 cuna.
- Jam shume i lodhur , me gjithe qef, por nuk mundem te luaj, por me thuaj te te vi te shoh nese behet gje.
- Ok, shnet.

Ezekiel eshte shume serioz me organizime, fjala anullim eshte si temperature per te.
- Devo, po deshe me ardh ,jemi te kalceto lagjes.
- Okay, sa te bej nje dush dhe erdha.
Gjithcka ishte gati , Ezekielit i pelqen te luaj ne mesfushe, te organizoje lojen, te bej lojen ne menyren qe ai do, e urren kur dikush nuk e  degjon ne instrusksionet qe ai jep. Dhe ben ndonje gol nga jashte zone, pavarsisht se i pelqen te japi assist, pra topa qe shnderrohen ne gola.
Teksa Davidi vjen, Ezekieli nuk e shikon fare por vazhdon lojen, eshte shume i koncentruar kur luan, mendja e tij punon me te qindtat e sekondit. Ne aksion e siper , nxjerr ne top per shokun e tij te ekipit pasi ben nje mur 1-2 me te, dhe menjehere shoku niset per tu futur ne zone por mbrojtesat kundershtare i bllokojne rrezen, dhe Ezekiel kerkon topin ne qender te zones,  i pamarkuar,dhe e merr ate, krijon pak hapsire mes mbrojtesave qe i sulen dhe leshon nje predhe te forte, drejt e ne cepin e portes dhe gol ! Askush se di pse dreqin luan ne mesfushe kur mund te luante ne sulm me Davidin.
- Ec aty Ezooo...(i pelqen ti thote Ezo kur ben ndonje gje te vecante)

Ne Wonderland - Sino (Shqip)Where stories live. Discover now