Kreu 3 - Njohjet

65 7 0
                                    


- O Kelo, hajde se dite e fundit sot, pime ndonje gje.

- Varja mer burr, se jam i lodhur, them te shkoj ne shpi dhe tja fus gjumit fuqishem.
- Hajd hajde se neser kam nje gare anej nga GLORTIKA, dua vetem te relaksohem.
- Shyqyr do bi rehat neser, okay okay se po vi.

Ne Wonderland ka 4  dite shkolle, 4 dite pushim, java ka 8 dite.

Prandaj me pelqen, e kujt s'do ti pelqente, dhe ne fakt kto 4 dite pushim nxenesit bejne kerkime vete, pjesen ku duan te specializohen, nuk  rrine vetem rrugeve. 

- Po mendoja te beja dicka te re per sigurine Davo.
- Ca gjoje m? 
- Mund te te duket kshu kot ,por mos fol pa mbaruar mire,se me acaron.
- Jepi novator, me ndrico ne udhen tende te dijes. 
- Deri tani celularet kane si siguri,baterine qe nuk e heqin dot,dhe kodin, fingerprintin, eye scanner,pattern, por qe hajdutet thjesht i japin Turn OFF pajisjes dhe me pas e c'kodojne neper kompjutera, ja heqin sigurine qe ka. Kam menduar qe celulari edhe kur te behet turn off apo restart , te kerkojne po te njejten siguri, pra nje kod, finger print apo dicka e tille. 
- Ide e bukur, me pelqen por qe ti ske dhe aq ide mbi programimin dhe sdo ta bosh.
- Rrofsh plako me kto fjalet e funit na knaqe.
- Asgje, do vish neser tna shofesh, mduket se do kete dhe goca.
- Mendon se vij per goca ?
- Bej shaka, e di qe ste rruhet,thjesht hajde tna kapesh naj video apo foto,do te jap shampanje po fitova.
- Jo rrofsh, ti e di qe vetem birre pi une. Gjithsesi po vij.
....
- Kelo cohemi iher se edhe une duhet me u qetsu , kam dhe ca rruge neser per te bere.
- Cohemi cohemi, une po shoh mos bej ndonje shitje online kam gjetur ca gjera te lezecme.
- Ca ?
- Ja ca ora qe sa here shkon ora fiks, ndizet e gjitha ora me drita dhe te shfaqet nje hologram me nje quote ose nese ke bere ndonje axhende te tregon se cdo besh.
- Nga i gjete kto se qenkan te lezecme.
- Wonderlandi Luleshtrydhe, Wonderland ca nuk ka.
- Mire se shihemi, hajt shnetin.
- Pacim

Ne lagje Ezekieli shkembehet me Amelian

- Amelia mire?
- Mire ti..

Dhe ikin me nje buzeqeshje respekti , pas nje bisede pa kuptim, sa per te kaluar rradhen.

Amelia po dilte te takonte shoqet pasi dita e fundit gjithmone eshte e tille.
- Hej kam pare disa modele te bukura fustanesh, ja pret Amelia sapo sheh shoqet  e saj.
- Edhe ne kemi pare, por fillimisht shkojme te shohim ca eventesh ka ne ditet ne vijim, se fustanet me vete i kemi, e nderpret Xheni.
- Xheni, ja preve hovin te shkretes shyqyr qe qenka optimiste..hahhah nejse ikim shohim eventet.
- Paska nje pasarele mode, por sme pelqejne asnjehere.- thote Xheni
- Edhe libra te rinj spaska per te prezantuar...-i kthehet Amelia
- Vajza une them te bejme dicka ndryshe...-ja pret Enxhi
- Shkojme ne Glortika.
- Cfare ka ne Glortika?
- Gare, gare me biciklete, shohim pak aksion.
- Po mire atehere, ikim.

Te nesmermen, Davidi ishte nisur me kohe, ndersa Ezekieli e mori me me avash, rastisi ne tren me Amelian dhe 2 shoqet e saj. Por qe i beri nje pershendetje me koke, dhe vuri kufjet dhe teksa degjonte muzike shikonte per ndonje te interesuar per te blere oret e vecanta qe kish gjetur online per ti rishitur.

Teksa arrijne Ezekieli merr ne celular Davidin, i cili i jep vendodhjen. Davidi ishte bere gati, kishte veshur kostumin e zi, dorezat e bardha, ne dore mbante kokoren e bardhe, dhe ishte plot emocion, nuk rrinte dot ne nje vend, shikonte mos i mungonte ndonje gje..
- Kelo tkom gjet nje vend tpapam, mu ne start, te bera si kusheri ne liste, prandaj e ke falas, se ti e di qe me lejohet te ftoj deri ne 3 veta.
- Dakord pa problem, edhe fito, mos me shkoje rruga kot, ti e di qe nuk eshte gjithcka per tu argetuar, une vij vetem per fitore dhe cmime.
- Rrofsh qe na shton presionin.
- Po sta bera bera une Karmen ty, kush do te ta beje. Ik tani shih motorrin, behu gati, dhe mos pi pije energjike se te trullosin, me mire ndonje Leng frutash.
- Jo po komposto pjeshke.
- Ste bejne mire gjerat me gaz o i mefshte, me ke merrem dhe une.

Ne Wonderland - Sino (Shqip)Where stories live. Discover now