Kreu 5 - Refuzimi

25 3 1
                                    

Kalcetoja perfundon dhe Davidi eshte edhe pak i penduar qe nuk luajti. Teksa futet te dhoma e nderrimit , Ezo shtanget. 

- Ckemi Ezekiel - pershendet Amelia ,qe sic duket e kish gjetur vendin ku ai qendronte.

-Uoo Amelia, cben knej?
- Thame edhe ne te ndryshonim ambjent njehere..

- Ahh shume mire ja keni bere..

Dhe iken te nderrohet pa i dhene shume muhabet... 
Davidi duket pak si i hutuar qe si kish pare vajzat. Ne te vertete edhe ato skishin shume qe kishin ardhur. Nuk flet me to, Ezekiel nderrohet pershendetet me to dhe iken me Davidin qe po e priste jashte. 

Shkolla fillon.. djemte bejne ato qe bejne zakonisht, studime, dhe gjera te zakonshme, shpenzojne edhe kohe me personat e shtepise. Ezekielin ndihmon edhe Dartin, vellain e vogel me detyrat, shpreson qe ai te jete me i mire se ai dhe qe te gjeje ate qe kerkon nga vetja ,pasi me vone vetem ajo ka rendesi, pasioni, deshira qe do ket per te bere nje pune. Ne Wonderland puna me e perdor eshte teknik, cdo pajisje ka teknikun e saj. NE shkolle mesojne per pajisjet akuale dhe te reja, cdo gje behet me aparature te posacme, jane eliminuar shume vende sherbimi ne fakt.

Davidi diten e fundit te javes ka nje ide ndryshe, ne fakt nje deshire, deshiron te shkoje ne party por per djemte gjithmone eshte disi problem shoqerusja nuk mund te kercejne me njeri tjetrin. Befas i lind ideja qe te therrase vajzat qe njohu ne gare, ishin te treja terheqese. 
- O Ezo ca do besh ?
- Hic m, shpi iher pastaj shofim e bejme.
- Na ka mor malli per party , u bo kohe pa shku.
- Tka mor ty se une ne rregull jom. Po me ke pretendon me shku ne party ?
- Mendova me Amelian, Enxhin dhe Xhenin.
- Plako nuk eshte se kemi muhabet me to, do ngjajme keq tja kerkojme papritur.
- E kujt po i plas ? Skena ca humbim !
- Kur te shoh ty e kuptoj pse ke qene me i shpejti. (a ka fjalen kur ka qene ne ngjizje e siper)
- Ma jep cik adresen e ndonjeres..
- Merre te Amelias se e gjeta ne Postland,na celin merre dhe thuji.
Me te marre celin, merr adresen dhe i shkruan :
 " Ckemi Amelia, jam Davidi. Shoku i Ezekielit qe u njohem ne gare. Shpresoj te jesh mire. Po mendoja meqenese neser eshte fundjave te shkonim ne ndonje party, dmth une me Ezekielin dhe ti me shoqet, si mendon ?"

" Ckemi ! Se di cte te them, do flas njehere me vajzat dhe mbase vijme"

Davidi mendoi se sdo funksiononte nga pergjigja qe i dha Amelia. Ne fakt ishte nga ato vajza qe te vrisnin me pambuk, ose te benin dalje me stil. Kishin edukate te larte, kjo e intrigonte edhe Davidin tu shkruante. 
Amelia flet me vajzat, ne fillim mendon qe sduhet te shkojne se do ndihet ne siklet ne sy te nje djali qe banon ne lagjen e saj, por vajzat mendojne ndryshe.
" David fola me vajzat dhe doja te thoja qe nuk mund te vijme, me vjen keq"
" Ska problem " - ja kthen Davidi

Edhe pse e priste , ndihet pak i merzitur ne fakt qe u refuzua, por qe nuk tregoi asgje ne mimiken e tij, thjesht i tha Ezekielit qe nuk behej dhe u largua per ne shtepi.
Mbasditja vijoi ndryshe. Mori makinen e te atit dhe u nis per nga Ezekieli.
" David , cne kshu suprize?"
- Behu gati,do ikim ne park

- Se mos thoje qe ne fillim, te beheshim cik gati
- Ku qendron e bukura po ta thashe ?
- Ke syt qe te plasin.

- O Darti, ku je more, cke bere ?
- Mire 
- Sa te urte e ke ket vllain, ska kujt ti ngjaje. Kelo them ta marrim edhe Dartin me vete.
- Pse m ? ce do ?
- Ta marrim edhe ate, do ja kaloje mire.
- Darto ke qef me ardh me lalin ?
- Po mire, po ca do bejme..
- Hajde se do kenaqemi.

Mbarojne dhe nisen per ne park, Davidi eshte pergatitur, ka marre zgaren, topin, shahun dhe letrat. Ose ndryshe PAKETEN E LUMTURISE SE PARKUT. 
Ezekiel fillon te merret me zgaren , ndersa Davidi luan me top me Dartin, e zbavitet me te.
Darti  eshte energjik ashtu si i vella, godet forte, madje padashur godet edhe cadren e nje grupi tjeter.
Teksa shkon te marre topin perballe i del Amelia, shtangen te dy por Davidi nuk ngurron te hedhe kunjen:
- Mesa duket paske pasur nevoje me shume per qetesi se sa muzike.
- hahah ckemi David..
- Ckemi,  me shoqet apo familjen je ?
- Me vajzat me vajzat..
- Do vini te bashkoheni me ne? Kemi dhe Dartin me vete - Ja thote duke ja preznatuar
- Po mire mqns qenka Darti po vijme ,ja tu them vajzave.

Te gjithe behen gati dhe kthehen aty ku ishte Ezekieli qe me qetesine e tij dhe me pak muzike ne sfond bente gati mishin.


Ne Wonderland - Sino (Shqip)Where stories live. Discover now