2

336 24 2
                                    

Ádám

Borzasztó fejfájással ébredtem. Mellettem Némó feküdt, arcát nekipréselte a párnának, így nyitva volt a szája. Lábai lent voltak a földön és a karjával egy kabátot ölelt át. A fejemet fogva fel akartam állni, hogy igyak egy kávét, de majdnem elestem Dzsudzsiban, aki a az ágynak döntött háttal, ülve aludt.

- Jóég - motyogtam. Pár perccel utánam megérkezett Némó is.

- Van gyógyszer? - érdeklődött.

- Honnan tudjam haver, ez a te házad - nézek rá értetlenül.

- Ja. Tényleg - néz körbe.

- Bazeg, te még midig be vagy rúgva? - nevetek fel hihetetlenül.

- Meglehet - vigyorog. Kis társaságunk harmadik tagja is megérkezett. Nagyokat ásítva ült le mellém, nyugodtan kiszedte a bögrét a kezemből és inni kezdte a kávémat.

- Aha, csak nyugodtan, neked volt előkészítve. - morgok rá, mire rám néz.

- Semmire nem emlékszem. - közölte.

- Nem vagy egyedül. - kapcsolódott be Némó. Már majdnem leült velünk szembe, amikor csöngettek.

- Ha valami köcsög riporter, akkor küldd el a faszba - utasította Dzsudzsi.


Balázs

Legnagyobb döbbenetemre maga a nagy Király lépkedett be a házba.

- Jó reggelt - vigyorgott ránk.

- Neked is - mosolygott rá Szala.

- Minek köszönhetjük a látogatást? - kérdezem.

- Nem emlékeztek semmire mi? - bólogat.

- Telibe eltaláltad - bólogat Némó.

- Nagyon gáz volt? - fogom a fejem.

Nem voltam biztos abban, hogy hallani akarom majd a választ.

- Röviden: kurva részegek voltatok, erre felhívtál - nézett Némóra - hogy nagy baj van, mert Szala eltűnt és sehol nem találjátok. Kerestük mindenhol, egy csomó házba csöngettünk be, te nem voltál sehol, ez a két hülye meg állni nem tudott. Végül Nagy Lilihez csöngettünk be, ahol te eldőltél a saját lábadon - fordult megint Krisz felé - te folyamatosan buzis jelzőkkel illetted a haverod, mint például "Szala baba" és hasonlók. Majd elkezdted ölelgetni Lilit, aztán te is előkerültél - nézett Szalára - és mindenképpen fotót akartál vele, de még a szemed se állt jól, majd ölelgetni kezdted, hogy milyen jó volt az olimpián. - fejezte be.

- Uramisten - motyogja Szala.

- Hát ja.

- Mást nem csináltunk ugye? Eljöttünk utána remélem. - fogom a fejem.

- Igen, elrángattalak titeket onnan.

- Ezer hála. - mondjuk tök egyszerre.

- Viszont ma, edzés után megyünk és bocsánatot kértek Lilitől. Merthogy ezt az egészet fél egy körül sikerült produkálnotok.

- Alap, hogy megyünk. - bólogat Némó.

Gábor lelépett, mert még összeszedte a cuccait az edzésre és mi is ezt tereztük. Szala eldobott haza, de útközben nagyon elgondolkodott.

- Hallod. Biztos nem haragszik. - mondom.

- Abban én is biztos vagyok - néz rám egy pillanatra - Csak, hogy ezek után odaállni elé....

Let me love youWhere stories live. Discover now