1.2 ( Revival tour )

264 20 17
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR UZUN ZAMAN SONRA YİNE GELDİM HOŞGELDİM. OZAMAN HİYAYEYE GEÇELİM <3
Heryer kapkaranlıktı. Etraftan sesler geliyordu. Adımı sayıklayan bir kişi vardı.
- "Kim var orada ?" Diye bağırdım. Her kimse bana ihtiyacı olmalıydı. Sesler daha yakın ve daha yüksek çıkıyordu. Korkuyordum. Bir elin bana değdiğini hissettim ve aniden yattığım yerden bağırarak kalktım.

- "Noluyo amk." Dedim.
- " Sel sakin ol sadece kabus gördün." Dedi Dylan.
- " Ahh ben bir duş alıp gelicem." Dedim. Onayladı ve odamdaki tuvalete girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkardım ve ılık suyun altına girdim. Bir yarım saatlik aradan sonra duştan çıktım. Bornozumu giydim ve odama girdim derken kapı açıldı. Ahhh rezil oldum lanet olsun. Dylan karşımda bana bakıyordu ve ben bornozlaydım.
- "B-ben özür dilerim bilmiyordum hemen çıkıyorum." Dedi ve çıktı. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Bornozu üzerimden çıkardım ve günlük kıyafetlerimden birini giydim.

   Yarın revival turum var ve ben çok heyecanlıyım. Ama Dylan henüz bunu bilmiyor. Odamdan çıktım ve Dylan'ın odasına girdim. Odada yoktu ama tuvaletten su sesleri geliyordu. Sanırım banyo yapıyordu. Bende onu bekliyim ozaman. Bir süre sonra tuvaletten çıktı o-m-g o baklava mı lan. Gördüğüm manzara Dylan üstsüz ve altında sadece havlu var üff. Bir süre sonra onu süzdüğümü fark etmiş olacak ki güldü. Benimde yanaklarım sıcacık olmaya başlamıştı.

- "Biliyorum çok güzeller , istediğin kadar bakabilirsin." Dedi.
-" ah , ım , şey , özür dilerim sana önemli birşey demek içim gelmiştim." Dedim. Meraklı bakışlarla bana bakıyordu bende direk konuya girdim.
-"Şey benim yarın revival turum var ve benim farklı şehirlere gitmem gerekecek. Ama sende benimle gelirsen çok iyi olur. Ama istemezsen sorun değil. Ama gel lütfenn. İptal edemem bunu hayranlarıma yapamam." Dedim.
-" Selena ... ben bilemiyorum. Bana birkaç saat ver bu konu hakkında düşünmek istiyorum." Dedi. Onu onayladım ve odadan çıktım. Birkaç gün önce nişanlanmıştık. Bana kafam kadar alyans takmıştı. Tmm abartmıyorum normal yüzük işte kafam kadar değil. Ama güzeldi. Herneyse ben hazırlıklara başlamıştım. Yaklaşık 5 bavul dolmuştu. Bavulları odamın bir köşesine koydum ve yatağa atladım baya yorulmuştum. Saat akşam 9'a gelmişti. Kapım çaldı ve Dylan içeri girdi. Yanıma uzandı.
-" Tmm Selena bende seninle geliyorum." Bu dediği üzerine adeta çığlık atmıştım çok mutluydum. Yatağa uzandım oda uzandı. Bana bakıyordu. Bende ona. Gözleri dudaklarıma kaymıştı. Benimde. Bana yaklaştı ve öpmeye başladı. Bende ona karşılık veriyordum. Dudağımı ısırdı. Bende aynısını ona uyguladım derken beni altına aldı. Bi dk noluyo lan. Tmm sakinim. Hala beni öpmeye devam ediyordu. Elleri pantolonuma gitti. Fermuarı açtı.-"Dylan dur hazır değilim." Dedim . Durmuyordu. Daha çok sesimi yükselttim. -" Dylan hazır değilim diyorum." Dedim ve ondan ayrıldım.

 Napıyon kızım istemiyosan nie öpüyon.
Sende kimsin ?
Ben senin iç sesinim şapşal.
Oh , pekala. Sanırım gerçekten delirdim.
Üf hadi uyu sinir etme beni.
Tmm sende ne atarlısın.
Kes.
İçinde kalır.
Kalsın.
Ya inanamıyorum şuan iç sesimle kavga ediyorum. Dylan bana bakıyordu.
-" İyi geceler Dylan belki sonra." Dedim. Sırıttı.
-" Ne kadar sonra ? " dedi.
- " Evlenmeden olmaz." Dedim. Güldü.
-" Benimle evlenmeye bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum." Dedi. Off rezil oldum.
- " Uzatma ya iyi geceler." Dedim
- " Sanada meleğim. "

   Gözlerimi açtığımda Dylan yoktu. Yüzümü yıkadım ve Dylan'ı aramaya çalıştım. Elinde bavul vardı. Ah doğru bugün revival turum var nasıl unutum. Kendi turunu unutan ilk insanım. Uçarak odama girdim ve duş aldım. Saate baktım. Saat 7 olmuştu. Hazırdım. Bavullarımı alıp Dylan'ın yanına gittim.

-" hazır mısın bebeğim." Dedi ve alnımdan öptü.
- " Çok heyecanlıyım. " dedim ve derin nefesler aldım. Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve gülümsedi.
-" Sana inanıyorum çok iyi olacaksın. " dedi. Bu sefer ben onu öptüm. Sadece bize özel olan uçağın yanına gittik. Uçakta sadece Dylan ben ve kaptan vardı. Uçak büyük ve güzeldi. Bavullarımızı yerleştirdikten sonra uçağa bindik. Şuan Kanada'ya uçuyorduk. Heyecandan bayılabilirim. Saat 3 te orada olmam gerek ama ben 2 de orada olacağım.kostümleri hazırlamalıyım ve heyecanımı atmalıyım aynı zamanda prova da yapmalıyım. Dylan Elimi tuttu. -" Seni seviyorum. Güven bana sesin çok güzel." En azından rahatlamıştım. Telefonumu çıkardım ve ikimizin fotoğrafını çektim. İnstagram'a girdim ve bir fotoğraf paylaştım.
( Foto multi' de var. )
Altına ise " Bekle bizi Kanada biz geliyoruz. " yazdım.

Sınır : 10 vote 10 yorum

Remember me ∞ DYLENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin