Ben neden kendimi bu kadar üzüyordum ki ? Sonuçta aradan 16 yıl geçti. Beni niye önemsesin ? Herneyse. Arkama baktım ve dylan olduğunu fark ettim. Bende onu çok özlemiştim , hatta sırf onun için buralara gelmiştim.- "Bende seni." dedim ve birbirimizin yanına koştuk. Aynı anda sarıldık. Kendimi panda gibi hissediyordum. Hiç onu bırakmamak istiyordum.Ama bıraktım. Sonuçta benim Dylan'ı sevdiğimden Dylan'ın haberi yoktu. Arkada Britt bize sinsice bakıyordu. Açıkçası çok rahatsız olmuştum.
- "Beni nereden hatırladın ? yani görüşmeyeli 16 yıl oldu."
- " Aslında unutmuş olabilirdim. Ama seni televizyonlarda, magazinlerde heryerde görüyorum.İlk seni gördüğüm zaman sana " Bu kimdi ya ? biryerden tanıdık geliyor." demiştim. Ama sonra küçüklüğümüzü hatırladım. Selena gomez'e çok benziyordun çünkü sen Selena gomez'din.Uzun süre seni takip ettim. Ve senin hayranın oldum. Yani Boyselenator ' ım .
Bu cümlesine üzülsem mi yoksa sevinsem mi bilemedim. Eğer bir dünya starı olmasaydım beni unutacak mıydı yani ? Herneyse. Alttan almaya çalışacaktım.
-"Demek öyle.Demek ben ünlü olmasaydım beni unutacaktın." dedim şaka amaçlı. Ama şaka değildi. Ciddiydim.
-"Doğruyu söylemek gerekirse evet."
Bu hiç adil değildi. O an arkama bile bakmadan setten çıktım.Dünyalar başıma yıkılmıştı.Kimsenin olmadığı bir sokakta yürüyordum. Hava çok sıcaktı. Bir anda birinin benim adımı söylediğini duydum. Arkama baktığımda Dylan'ı gördüm. Hiç şaşırmamıştm. Dylan beni takip etmişti.
-"Neden hiçbirşey söylemeden setten çıkıp gittin. Seni merak ettim. Yanlış birşey söylediysem özür dilerim."
Evet yanlış birşey söylemişti. Zaten ben kimim ki. Neden üzülüyorum onun sevgilisi var.
- "Sorun değil. Bu arada sevgilinle işler nasıl gidiyor ?"
-"Sanırım ondan ayrılacağım. Biz birbirimizin tersiyiz. Ben birşey istesem onun hoşuna gitmiyor. O birşey istese benim hoşuma gitmiyor."
Nedense bir rahatlama gelmişti.Ama sette iken öpüştükleri aklıma geldi.Ama umursamadım. Şuan moralim o kadar düzelmişti ki iki gözüm kapalı halay çekebilirdim. Ardından birşey daha söyledi.
-"Hey. Eğer müsait isen yarın denize gideli mi ? Hem hava çok sıcak ne olur kırma beni. Sadece ikimiz."
Gözlerim açılmıştı. Sevdiğim çocuk beni denize davet ediyordu. Tabiki de teklifini kabul edecektim. Ama çok sevindiğimi anlamasını istemiyordum. Cool görünmek için umursamazmış gibi yapacaktım. Biraz daha yanına yaklaştım ve mutluluk içinde "EVET" diye bağırdım.
BİR GÜNDE 3 BÖLÜM UUUU . AMA LÜTFEN YORUM VE VOTE ATIN.SİZİ SEVİYORUMM <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me ∞ DYLENA
Fiksi RemajaUzun zaman önce arkadaş olan Dylan ve selena uzun süre görüşemez. 16 sene sonra Dylan oyuncu Selena ise şarkıcı olarak rollerini alır. Selena Amerika'ya gider ve Dylan'la karşılaşır...