5.Bölüm ( Tell me you Love Me)

422 31 7
                                    




BU BÖLÜM SİZİ ÇOK ŞAŞIRTACAĞIM :3 KISA VE ÖZ OLSUN İSTEDİM.UZUN YAZILAR YAZIP CANINIZI SIKMAK İSTEMİYORUM <3


       Arabadan inmiştim. Dylan ile birlikte denizin kenarındaki kumların üzerine oturduk. Dylan bana baktı.

- " Sanırım burada uzun süre kalacağız. Denize yakın bir ev kiralamamız gerek."

  Buna inanamıyordum. Kalbim deliler gibi çarpıyordu. Ben bir günlüğüne geldiğimizi sanıyordum.

- " Burada ne kadar kalacağız ?" dedim gülümseyerek.

-" Sen ne kadar istersen , bana bir gün kalalım de ,bir gün kalalım. Bana sonsuza kadar kalalım de , sonsuza kadar kalalım."

- " Sonsuza kadar seninleyim. Seni bulmuşken asla bırakmam."

- " Sana önemli bir şey diyeceğim bayan, Selena marie gomez."

      Ne diyeceğini çok merak ediyordum. İkinci adımı nereden bildiğini merak ettim. Tabi ya ! O bir boyselenator. Ayrıca tam adımı söylemesi dikkatimi çekmişti.

-" Seni dinliyorum." dedim.

  Ayağa kalktı. Ona aşağıdan bakıyordum . Birkaç saniye sonra Dylan elini bana uzattı ve beni de ayağı kaldırdı. Beni kendine doğru çekti. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Dylan ile aramızda hiç boşluk yoktu. Ellerini belime koydu. Sanırım kalp atışlarımı duyuyordu. Ona karşılık verdim. Ellerimi onun boynuna doladım. Dudağımı ısırıyordum.

- " Seni seviyorum Selena." Dedi. Ve aniden dudağıma yapıştı. Deniz kenarında sadece ikimiz olduğumuz için utanmıyorduk. Tanrım ! Dylan beni sevdiğini söyledi ve beni öptü . Bu anı asla unutmayacaktım. Bu bizim ilk öpücüğümüzdü. Aşk doluydu. Aynı zamanda uzun bir öpücüktü...

Remember me ∞ DYLENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin