2.bölüm ( Derya Hoca)

68 9 23
                                    

Trabzon' un Barış kolejinde lise 3 de okuyan dört canı yanan kız...

Melis, Bakış, Yağmur ve Yaprak...

Bu dört genç aslında iki gruptu. Melis ve Bakış bir grup, Yağmur ve Yaprak bir gruptu. Bu grupların birbirlerine düşman olma sebebi Derya hocaydı.

Derya hoca Bakış ve Melis' e Yağmur ve Yaprak' ı, Yağmur ve Yaprak' a Bakış ve Melis' i övdüğü için kızlarda dolayısıyla birbirlerinden nefret ettiler...

Aslında hepsinin zekası neredeyse birbirlerine yakındı ama Derya hoca bu kızların eğer arkadaş olursa başarılarını etkileyeceğini düşündüğü için bu yola başvurdu. Kızlarında bunu öğrenmemesi için elinden geleni yaptı.

Bakış, hocanın ne yaptığını anlamaya başlamıştı...

Günlerden salı... Bakış bu tahminin gerçek olduğunu ispatlamak için öğretmenler odasına ses kayıt cihazını koydu. Hemde tam gününde...

Derya hoca ve en iyi arkadaşı Gamze hoca öğretmenler odasına girdi ve tamda ses kayıt cihazının  yanına oturdular. Derya hoca;

-Canım sana çok önemli bir şey söyleyeceğim.

- Nedir o çok önemli şey?

- Yaa... Canım bak şimdi şu dereceye giren kızları hatırlıyor musun? Hani Melis, Bakış, Yaprak,Yağmur...

- Evet... Hatırladım. Ne olmuş onlara?

- Ya..... Gamze bak onlar duymasın ama ben onları düşman yapmak istiyorum. Zorundayım yani...

- Onlarla sorunun ne ki senin? Zorundayım ne demek?

- Bak Gamze onlar başarılı kızlar eğer o kızlar arkadaş olurlarsa başarıları düşecek. Bu yüzden senin de yardımın gerek?

- Yaptığımız doğru mu bilmiyorum ama ne gerek se onlar için yapabilirim. Sanırım...

- Sağol canım. Yaptığın çok büyük bir fedakarlık. Neyse ben derse yetişeceğim sonra senin ne yapman gerektiğini anlatırım. Güle güle...

- Güle güle...

Bakış ders çıkışı kimse yokken ses kayıt cihazını alıp sınıfa gitti. Dinledi ve şoka girdi...

Seslice;

- Ohaaaa... dedi.

  Melis ne oldu dedi o da ses kaydını dinletti. Melis bir sinirle sıradan kalktı. Öğretmenler odasına gidip elini Derya hocanın oturduğu masaya vurdu...
 
                               ***

   Arkadaşlar bu bölüm birazcık kısa oldu özür dilerim.. Ama yeni bölüm çok heyecanlı olacak. Eğer o da kısa olursa diğer bölümlerini çok uzun yazacağım...

  Yazım hatalarım varsa affola🙂🙂🙂

   Hepinizi çok seviyorum❤❤... Kitabımı okuyup, beğenip 🖒, yorum atmayı unutmayın..

Acımasız HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin