A kezdet

302 10 3
                                    

(Y/n félig koreai és félig magyar. Amikor 14 éves volt elment Hollywoodba tanulni.Gimnáziumi éveiben rajzot tanult. Festőnek készült, de mindig is odavolt a zenéért és a táncért. 6 éves kora óta zongorázott. 16 évesen elkezdett dalokat írni és felfigyeltek tehetségére. Óriási sztár lett az államokban. Magyarországon és Koreában is majdnem mindenki ismerte a nevét.....5 év után végre visszatér Koreába és elhatározza, hogy új életet kezd.A  Big Hit Entertainment-nek az igazgatója y/n nagybátyja.)

y/n: Haló? Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

y/n: Haló? Mr. Jang-gal beszélek?  ...  Igen y/n vagyok. Mr. Min-től kaptam meg a telefonszámát. Azt mondta önt hívjam, ha földet ért a repülőm.

Mr. Jang:......

y/n: Igen mindent értek csak egyetlen gyors kérdésem lenne. Hogy jutok el a Big Hit épületéhez? 8 éves koromban voltam utoljára Koreában és már nem nagyon tudom mi hol van. Oh és még egy kérdés...esetleg tudja, hogy hol fogok megszállni? Konkrétan semmit sem árult el nekem Mr. Min.

Mr. Jang: Nem kell aggódnia Mr. Min a repülőtérre küldte az asszisztensét. Mostanra biztos, hogy ott van és várja önt az érkezési oldalon. Ő fogja magát elvinni az épülethez. Tőle is kérdezhet bármit és kérhet tőle segítséget bármilyen ügyről is van szó. Sajnálom, de a másik kérdésére nem tudok válaszolni, de Mr. Min tájékoztatott, hogy ő majd mindent el fog mondani önnek. Amikor megérkezik a Big Hithez, lesz egy megbeszélése az igazgató úrral.

y/n: Értem. Már látom is a hölgyet, egy táblával a kezében. Nagyon köszönöm a segítségét. Viszlát.

Mr. Jang: Viszlát, és bármilyen kérdése van csak hívjon és segítek.

y/n: Jó napot! Y/n vagyok. Úgy tudom ön fog elvinni a Big Hithez.

Asszisztens: Igen igen a nevem Kim So Ra. Nagyon örülök a találkozásnak. Hadd vegyem el a csomagjait, az út biztos fárasztó lehetett.

y/n: Igeeen, hát én már megszoktam a sok utazást.

Asszisztens: Aaaakkor indulhatunk? Egy jó fél órás út lesz, úgyhogy ha éhes csak szóljon. Előbb még elvihetem egy étterembe, ha óhajtja.

y/n: Nem nem nem...a gépen már ettem, de köszönöm az ajánlatot.

Asszisztens: Viszont megkérném, hogy ezt a sapkát vegye fel, mert kint nyüzsögnek az újságírók.

y/n: Oh, igen. Köszönöm.

 Köszönöm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BUT WHAT IF I FALL (hiatus)Where stories live. Discover now