~4~

132 7 1
                                    

y/n: Jungkook?
Nem tudom mit gondolt, hogy mit fogok mondani, de nagyon élveztem a helyzetet. Vissza kellett fognom a nevetést.

y/n: Hendephon...
A kocsiülésen hagyott telefonjára mutattam. Megfogtam és odanyújtottam neki.
Mikor a telefonjáért nyúlt, nagyon ügyelt rá, hogy nehogy hozzáérjen a keze az enyémhez. Hát....ez nagyon vicces ez a gyerek.
De...ugyanakkor valamit kéne csinálnom, hogy ne legyen ilyen szégyenlős a közelemben. Lassan már nagyon kínos lesz ez a helyzet.

Észrevettem, hogy még mindig nem tért magához. Csak kóválygott az ajtó felé. Belé karoltam....vagyis belé karoltam volna....és tisztáztam a helyzetet.

y/n: Még van egy szabad órám, úgyhogy megnézem a próbátokat.

Amikor a maknae látta, hogy közeledem felé, meghátrált.

y/n: Miért félsz ennyire tőlem? Kérdeztem nevetve Aiiiish...jinja.

Namjoon: y/n, te nem az irodába mész?

y/n: De, de csak 11-re kell odaérnem, és semmi mást nem tudok csinálni, szóval veletek megyek.

Jin: Aiiish még gyakorolni akartam mielőtt meglátod milyen bénák vagyunk.

y/n: Bénák? Nem hinném. Az alapján amit halottam mindegyikőtök nagyon jó és a pici hibákat pedig majd kijavítjuk. Nem kell izgulni...csak élvezzétek a táncot.

Na? Akkor mutattok valamit?

Namjoon: Szerintem akkor először csak én meg Jin hyung táncoljunk.

Jin: Ok.

......

Jin: Na? Nagyon rosszak vagyunk mi?

y/n: Igazából, egy kicsit meglepődtem. Először is, nem tudtam, hogy hip-hop-os a táncotok...másodszor, pedig nem vagytok rosszak. Van pár kisebb hiba, de azt ki lehet javítani egy kicsit több gyakorlással.

Na most....mit szóltok ehhez: Mivel láttam, hogy mennyire szeretitek a táncot és tudom, hogy szorgalmasak is vagytok, én vállalom, hogy eljövök veletek edzeni pluszban néhány reggelen és ha hajlandóak vagytok kicsit többet gyakorolni akkor szerintem tuti biztos, hogy nagyon jó lesz a koreó. Benne vagytok?

Jin: Omo...hogyne. Jinja gomasubnida.

Rap-Monster: Ahh köszönjük, hogy ilyen áldozatot hozol értünk amikor egyébként is annyi dolgod van.

y/n: Hát én csak örülök, hogy ha segíthetek. Majd a délutáni edzés után megbeszéljük, hogy ti hárman melyik reggeleken értek rá.

Jin: Hárman?

y/n: Ne...whe?

Rap-Monster: Mi minden reggel ráérünk, csak csütörtökön nem mert akkor reggel mindenki futni szokott menni...Mr. Hwang a régi edzőnk is jött olyankor velünk.

y/n: Akkor gondolom majd én sem fogok csütörtökön ráérni.

Jin: De, unni? Kookienak nem kell jönnie, mert ő jól táncol. Ő az egyik legjobb. Azért szokott velünk jönni reggel, hogy segítsen.

y/n: Oh. Bocs, de fogalmam sincs, hogy ki milyen jó.

Jungkook egész végig szótlanul állt és a telefonját nyomkodta...

y/n: A mai edzésen nem fogunk még munkához kezdeni, csak felmérem a terepet. Még nem volt időm egyébként sem megnézni a videókat a koreográfiákról szóval majd előadjátok délután és akkor már tudni fogom kivel hogyan kell dolgozni.

BUT WHAT IF I FALL (hiatus)Where stories live. Discover now