y/n: Ahjusssi! Ezt hogy érted?? Azokkal a fiúkkal kell majd laknom? "Neeeeeeeeee, csak ezt neeeee"
Mr.Min/nagybácsi: Jaaaj y/n nem kell mindent ennyire túl reagálni...semmi különös nincsen ebben, csak annyi, hogy a fiúk laknak az alsó szinten te meg majd laksz az emeleten...csak ha enni akarsz akkor kell lemenned mert fent nincs konyha.
y/n: Szóval azt mondod, hogy fiúkkal kell együtt laknom? Már megbántam, hogy visszajöttem...Na jó, egyéb ötlet nagybácsi?
Mr. Min/nagybácsi: Kim-biseo! Megmondaná, mennyi az idő?
Asszisztens: 4 óra 53 perc.
Mr.Min/nagybácsi: Remek! y/n már holnap el kell kezdened edzeni a lányokkal, mert le vagyunk maradva. Általában két hónap mire felkészítjük a lányokat, de nekünk nincs már ennyi időnk, még most tavasszal debütálnotok kell. Néhány perc múlva meg is érkeznek a lányok. Ja, és a fiúk is jönnek. Kim-biseo? (biseo~titkárnő)
Asszisztens: Igen Mr. Min?
Mr.Min/nagybácsi: Kérem szóljon a Bangtan Boys sofőrjének, hogy vigye el y/n bőröndjeit a fiúk apartmanjához, és hozza a fiúkat ide.
Asszisztens: Máris.
y/n: 'Már eltelt 10 perc, de senki sem érkezett. Az igazság az, hogy egy kicsit izgatott vagyok.'
Mr.Min/nagybácsi: És y/n, hallottál már a BTS-ről?
y/n: Nem. 'Még sosem hallottam róluk és egy kicsit félek, hogy mi lesz ha valami weirdookkal kell együtt élnem...hány évesek egyáltalán? Azt se tudom milyenek mostanában az idolok'
Mr. Min/nagybácsi: Hát akkor én szívesen mesélek róluk amíg ide nem érnek. Jelenleg ők Koreában a második legnépszerűbb csoport. Huszonévesek mint te, és ugyanolyan az érdeklődési körük mint neked, úgyhogy biztos jó barátok lesztek majd. Ohhh nézd csak...a lányok már meg is érkeztek.
y/n: 'mikor beléptek a lányok majdnem elfelejtettem felállva és kicsit meghajolva köszönteni őket ahogy Koreában szokás....látszik, hogy rég volt már:)'
Ji Soo: Annyeonghaseyo!
Jennie: Omo annyeonghaseyo!
Lisa, Rosé: Annyeongha.....
y/n: Neee annyeonghaseyo!
'Bemutatkoztunk egymásnak és megbeszéltük a holnapi programot...de jó, több mint egy napot utaztam aztán holnap már kezdhetek is dolgozni...aish...pedig egész nap aludni akartam. Mondjuk lehet, hogy tök jó lesz minden, másra számítottam a lányok kapcsán. Nem tudom...valahogy azt hittem, hogy másmilyenek lesznek. Kedvesnek tűnnek.'
Ji Soo: Csak azt szeretném mondani, köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk és segít nekünk. Már nagyon várjuk, hogy együtt dolgozhassunk önnel. Óriási megtiszteltetés, hogy egy sztárral dolgozhatunk. Remélem jól kijövünk majd!
Jenni,Ji Soo,Rosé,Lisa: Gomasubnida!
y/n: Szerintem nagyon jól ki fogunk jönni és uuum...tegeződjünk. Végül is csak 19 vagyok...szerintem hamar barátok leszünk! Én is várom már, hogy együtt dolgozhassak veletek.
Lisa: y/n, hol fogsz lakni amíg a dormot kibővítik?
y/n: Na hát igen....ahjussi beszervezett engem a BTS fölé.
Jenni: Omo, omo a fiúkkal fogsz lakni? Aaaaish de szerencsés vagy, nagyon irigyellek.
y/n: 'Mindannyian felnevettünk....egy kicsit most már kiváncsi vagyok erre a BTS-re...mindenki annyira oda van értük, de hagyjuk..már nem merek reménykedni.'
Mr. Min: Lányok, majdnem elfelejtettem mondani...holnap fotózásotok lesz. Legyetek itt 11-re. Oh és y/n, nincs olyan messze az apartman, de a sajtó nem tudhatja meg, hogy hol laksz. Elküldöm érted a sofőrt, 9-re legyél kész...előtte még alá kell majd írnod a szerződést.
y/n: 'de jó...már elkezdtem örülni, hogy aludhatok 11-ig, de ahjusssssi mindig ki tud találni valamit' mindig megszervezi az életem.
Asszisztens: Mr. Min. Kérem, BTS megérkezett.
Mr.Min: Kre, kre. Küldje be őket.
y/n: "Éppen ahjussitól akartam valamit kérdezni amikor halottam, hogy a lányok üdvözlik a fiúkat. Én háttal ültem, így nem láthattam semmit. Megfordultam és felálltam.
Amikor megláttam őket megkönnyebbülten felsóhajtottam . Ez a BTS nem is olyan rossz, legalább is kinézetre okésak...ha annyira jól énekelnek és táncolnak mint ahogy kinéznek akkor egyszerű életem lesz. Most már csak ezért kell imádkoznom.
Uuuum...ez elég ciki...Miért néznek így rám? Tátva volt a szájuk és olyan arcot vágtak, mintha szellemet látnának. Van valami az arcomon vagy mi?
YOU ARE READING
BUT WHAT IF I FALL (hiatus)
Fanfictiony/n egy nagyon tehetséges lány, aki hazatér 5 év után, hogy új életet kezdjen...De miért is akar ő új életet kezdeni amikor abban az 5 évben hatalmas sztár lett Amerikában...Kap egy új állást és a Bangtan Boys-al dolgozhat.....Sikerül neki új életet...