~2~

161 8 4
                                    

Van valami az arcomon? Vagy miért néznek rám így? Igaz, hogy nem volt időm sminkelni, de legalább rendes ruhában vagyok.

Van valami az arcomon? Vagy miért néznek rám így? Igaz, hogy nem volt időm sminkelni, de legalább rendes ruhában vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kezdett eléggé kínossá válni a helyzet, úgyhogy megtörtem a csendet és bemutatkoztam.

y/n: Annyeong! Chonun, y/n imida. Nagyon örülök a találkozásnak. Remélem jól kijövünk majd.

A fiúk is feleszméltek és bemutatkoztak. Be kell valljam, hogy egyikük sem nézett ki olyan rosszul. Sőt...majdnem mindegyikőjük nagyon helyes volt. Már értem a lányok miért vannak ennyire oda értük. De...vajon az éneklésben meg a táncban is jók? Remélem.

Mr.Min: Én most magatokra is hagylak benneteket y/n. Ez egy jó lehetőség, hogy megismerjétek egymást.

Ji Soo: Unni? El meséled, hogy mi történt veled Amerikában?

Elmeséltem nagy vonalakban az életemet és úgy láttam mindenki nagyon élvezte.....de nekem még mindig fogalmam sem volt róla, hogy miért néztek úgy rám a fiúk....nem bírtam tovább, úgyhogy megkérdeztem.:
y/n: Lehet, hogy furcsa kérdés lesz, de miért néztetek rám olyan furán fiúk amikor megláttatok?
Jimin meglökte a könyökével Jungkookot. A fiúk vonakodtak, majd V megvakarta a nyakát és válaszolt.
V: Hát igazából először el sem hittük, hogy te leszel az edzőnk. Olyan sok jót halottunk rólad, hogy egy kicsit szerintem mind meglepődtünk amikor megláttunk. Ez egy óriási lehetőség mindannyiunknak. Hiszen, te mégis csak egy világhírű, elismert énekes vagy.
Jimin: És élőben még szebb vagy...szerintem ezért voltunk olyan sokkos állapotban.

Éreztem, hogy az arcom olyan vörös lett, mint az országúton a lámpa mikor pirosra vált...sajnos ezt a fiúk is látták és elkezdtek nevetni.

Jimin: Hehehe Kiopta...

A lányok is elkezdtek nevetni. Kis idő eltelt míg mindenki túljutott ezen, majd mindegyik fiú mesélt egy-két mondatot magáról. Szerintem élvezni fogom velük a közös munkát...mindenki annyira jó fej és kedves.

Asszisztens: Sajnálom, hogy meg kell, hogy zavarjalak benneteket, de Mr.Minnek tárgyalása lesz, úgyhogy most haza kell, hogy küldjelek titeket. Lányok, a sofőr kint vár titeket. y/n, ön a fiúkkal fog hazamenni.

A maknae kérdezett valamit Rap-Monstertől...suttogott, hogy ne értsem, én akkor is meghallottam,...azt kérdezte mégis miért kell nekem velük mennem.
Jimin: Oh...Unii, miért velünk jössz?

Asszisztens: Uhhhm...Mr.Min azt üzente itt várjanak rá, mindjárt jön és elmagyaráz mindent.

y/n: Ahjussi még nem mondta el nekik? Nem láttátok a bőröndöket?
Jimin: Mit kell elmondani? Milyen bőrönd?
Jungkook: A sofőr ahjussi felvitt valami bőröndöket az emeletre.
y/n: Háát igen, ahjussi rátok sózott engem amíg ki nem bővítik a BLACKPINK dormját. 
Jungkook Sugára és J-Hopera nézett kérdő arckifejezéssel.
Jungkook: Boragu?
Jimin: Sincaaa? Hyung!!! y/n-el fogunk együtt élni!!!!
Rap-Monster: Hohohó...nem legyeskedhettek minden percben y/n mellett. Gondolom most is nagyon fáradt és egyébként is, úgysem velünk fog lakni, úgyhogy ne zavarjátok.
V belekarolt Jiminbe és úgy látszott nagyon örülnek.De miért örülnek ennyire? Kezdek megijedni. A maknae arcán még midig az a furcsa arckifejezés volt látható.
J-Hope: Kre...mindig is akartam egy lánytesót.
Jungkook: Hyung!
Rap-Monster mondott valamit a maknaenak, de nem hallottam mi volt az.
Mi a baja ennek a Jungkooknak?!?
Mindenki örült, kivéve....Jungkook. Ő...olyan furi, mindig kerüli a szemkontaktust velem.

BUT WHAT IF I FALL (hiatus)Where stories live. Discover now