24.12.12
Wigilia to jeden z nielicznych momentow kiedy w ciągu jednego dnia coś potrafi rozjebać wszystko. Z samego rana irytacja z całej sztuczności tej niby magii świąt. Gdy myślisz że na dziś wystarczy dowiaduje się że jedyna kobieta którą tolerujesz- tak toleruesz. ( psychopatia taka piękna) najpierw mówi że cie kocha (cha cha cha) a potem informuje że będzie miała gówniaka z jakimś murzynem. Jebany asfalt odebrał mi jedyną kobietę na której nawet mi zależało. Nie wiem czy ta sytuacja była bardziej śmieszna jak sytuacja Niemiec czy może żałosna jak marsz wojska Polskiego...
25.12.12
04:30Gdy ta blond szmata jeszcze spała ubrałem czarny garnitur tak że wyglądałem jak Hitman idący na misje. Wsiadłem do mojego audi a7 i po około dziesięciu minutach byłem na autostradzie. Lo godzinie drogi zauważyłem że ta zdzira nie dość że wydała prawie całą moją pensje to jeszcze wyjezdziła całą wache. Stoję tak na poboczu ludzie patrzą jak na wolnego murzyna w czasie niewolnictwa na świecie ale kurwa nikt się nie zatrzyma. Kolejną godzine później na tym wypizdowiu zatrzymała się jakaś brunecia typowa dziewiętnastka. Białe obcisłe jeansy podkreślające długie nogi i zgrabny tyłek... i cycki.... hmmm czego spodziewać się po chudej lasce?
I nie wiem kiedy siedziałem juz na tylniej kanapie. Z przodu siedziała jakaś blondynka a obok brunetka w koszuli w cZerwoną kratkę podkreślającą wielkie cycki. I tyle jakoś tu film się urwał.
??
Obudziłem sie z zajebistym bólem głowy w jakimś pokoju dłonie z tyłu związane nogi też a ja leżę na podłodze z związanymi Oczyma i zakneblowanymi ustami. Słyszę glosy wokół mnie, czuje czyjś dotyk na plecach. Ktoś zaczyna mnie podduszać jakby wiedział co najbardziej mnie kręci. Co najdziwniejsze pomieszczenie to nie miało żadnego zapachu. Bylo słuchać tylko dziwny szmer? Szum? Nie wiem jak to nazwać może wewnętrzny głos? W tym samym momencie słyszę skrzypiące drzwi czuje jej? Jego? Oddech. Potem słychać słodki damski głos. I ból jakby kopniak w brzuch. Potem czuje czyjś dotyk? Ktoś podciął mi żyły. Czuje jak krew leci po dłoniach i kapie na podłogę, czuje jak ktoś mnie przutula, ciepło jej ciała czuje ostrze w brzuchu... teraz już nic nie czuje.
CZYTASZ
Czwarta Zmiana
HorrorZbiór opowiadań które były za krótkie aby robić z nich powieść. Jest jak jest. Będzie jak będzie