Capitolul 9

120 14 4
                                    

      —Jimin termină! M-am săturat de jocurile voastre!
      —De ce aș face asta?
      —De ce nu?
      —O să regreți asta kitten! Pentru că de obicei cine are atitudinea ta față de mine, e mort în secunda doi.
      —E-eu...Te ro-
      —Degeaba mă rogi.
      —Dar...
      —Îndrăznești să îmi răspunzi?
      Era atât de....E greu să explic. Se uita în ochii mei adânc. Cred că privirile lui, ochii ăia pătrunzători ajungeau până în adâncul sufletului meu...
       Pierdută fiind în marea întunecată din ochii lui, mă trezesc trântită in pat cu el peste mine. Și se apucă să mă sărute ca și cum nu ar mai fi mâine. Apoi după ce rămânem fără aer,se desprinde din sărut și începe să se înfructe din gâtul meu.
         —Eu am chef de puțină distracție. Tu ce zici? spune Jimin cu rânjetul său afurisit instalat pe toată fața.
         Deschid gura să îi dau răspunsul, însă cuvintele nu vroiau să iasă.
         —Ști ceva? Nu mai spune nimic. O să te duc în paradis, așa că ai dreptul de a rămâne mută. Deși, prințeso, ai încredere în mine, nu o să poți să stai tăcută nici măcar o secundă.

********************************************************

              Jimin POV

      M-am trezit și am văzut-o lângă mine. Da! Acum e a mea! OhMyGod. A fost nemaipomenit!
      Mă ridic din pat și mă îmbrac apoi mă îndrept către living. Acolo cum intru toate privirile erau asupra mea.
       —Frate, am crezut că vrei să o omori. spune J-hope amuzat.
       —Da,da. răspund eu plictisit
       —Deci ai făcut-o înaintea mea hă? Ce-i drept nu mă așteptam. Bravo m-ai învins. E a ta acum. Dar.... Aș putea să o împrumut și eu cândva? întreabă RapMon
        —Îmi pare rău pentru tine frate,dar cu ea nu e la fel cum e cu celelalte.
        —Owww. Cineva s-a îndrăgostit! spune Jin și începe să țopăie în toate direcțiile

                 Irina POV

         M-am răsucit tot patul și nu l-am găsit. Așa că am decis să mă trezesc. Îmi deschid ușor ochii și mă ridic în șezut. Când îmi aduc aminte ce s-a întâmplat încep să roșesc că o nebună. Eram mai roșie că o roșie. Mă îmbrac și cobor scările către living. Când intru îi văd pe toți cum se uită la mine.
           —Ce?
           —Nimic!
           —Ce am spus noi că e ceva?
           —Nu e. Nu-l.
           Vorbesc ei toți odată.
           —Biiiine?
           Mă duc și mă așez pe canapea și mă uit la televizor. Până când....

—————————————————————————————

Tadaaa! CAPITOLUL 9! Boom! Da......
Salutare după cum puteți vedea ↑ capitol nou. Nu mă judecați. Am ajuns aici pentru că o colegă mă tot bătea la cap să bag în poveste lucruri de genul... •–•
În rest toate bune și frumoase, dar trebuie să vă las pentru că trebuie să mă gândesc la următorul capitol ^_^
Byeeeee!

Visul dulce devenit coșmar?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum