Capitolul 12

103 11 9
                                    

                  V   P.O.V

      Îmi iau telefonul și o sun. Îmi răspunde și.....
      -Hei V! Care e treaba?
      -Hei..... Patricia îmi poți face o favoare?
      -Sigur. Cu ce te pot ajuta?
      -Ști avem o fată și...Avem nevoie să stai cu ea, pentru că s-a întors.
      -S-a întors?! Ok vin imediat.
      -Bine te aștept.
      După 20 de minute vine. Oh mamă. E atât de perfectă. E așa sexy,și părul ei gri o face și mă sexy. Uneori e mai rebelă și rea ,dar lucrul ăsta mă face să mă îndrăgostesc mai rău de ea.

 Uneori e mai rebelă și rea ,dar lucrul ăsta mă face să mă îndrăgostesc mai rău de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      -Scuze pentru întârziere. Traficul e infernal.
      -Nu e nimic. Hai la mine în cameră.
      -Ok.
      -Ști eu nu te-am întrebat. Tu vrei ceva la schimb cu ajutorul pe care ni-l acorzi?
      -Da... da vreau. Pe tine! după ce a spus asta am rânjit victorios.
      Am trântit-o în pat și am atacat-o cu săruturi. Apoi m-am îndreptat spre urechia ei.
       -Ști de când voiam să fac asta?
       -Cred că de când voiam și eu. răspunde ea
       După asta hainele zburau de pe noi că prin magie. Apoi am trecut la acțiune.
                    
                      Irina    P.O.V.

         -Tu! Ești doar a mea. spune și mă sărută. Și vreau să îți fac clar lucrul acesta. spune și mă sărută din nou, dar apoi... se oprește și mă ridică apoi mă aruncă în pat.
          -J-Jimin...
          -Eu nu sunt Jimin. Eu sunt stăpânul tău! Și acum o să te pedepsesc, kitten. Ai fost o pisicuță rea, una foarte rea.
          -D-dar Jim... adica vreau să spun stăpâne....
          Dar bineînțeles că nu mă ascultă. De ce ar face asta?
          Începe să mă muște de gât fara milă lăsând multe semne în urmă. Frate cred că nici în 5 ani nu o să îmi treacă semnele astea.
           -Stăpâne nu sun... tem... singuri în ca..... să. O să n....e audă.
           -Asta și vreau. Vreau ca toată lumea să știe că e a mea....

                         V    P.O.V.

           A fost mai bine decât mi-am imaginat. E atât de bună în pat.
           -V..... spune ea în timp ce se juca cu parul meu. Aș mai sta aici dar nu ai spus că trebuie să stau cu fata aia?
          -O da! Am uitat de ea! Haide îmbrăcate și vino să te conduc la ea.
          După ce se îmbracă o duc în camera Irinei. Însă când deschid ușa văd că era legată cu câtuși și lângă ea era Jimin. Deci nu am fost singurii care am avut treabă.
          -Hei puturoșilor! Scularea!
          Irina își deschide ușor ochii apoi îi mărește văzând că eu și Patricia stăm în fața ei.
          -J-JIMIN!!!
          -Ce e kitten? Yah! Ce căutați voi doi aici?
          -V m-a rugat să stau cu Irina.
          -O da bine. Acum ieșiți să ne îmbrăcăm și noi.

                        Jimin     P.O.V.

          -Să ai grijă kitten. Uneori Patricia poate fi mai.... dificilă.
          -Ok.
          Plec din camera Irinei și mă duc spre living unde il vadă pe V cum o săruta pe Patricia.
          -Hei! Luați-vă o cameră!
          -Oh. Scuze. Eu o să mă duc acum la Irina.
          -V..... Ai intrat în belele!

—————————————————————————————

Capitolul 12!! Nici nu știu de unde am inspirație. Dar ce contează?😎

Visul dulce devenit coșmar?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum