—Serios Suga? se aude o voce dinspre usa, iar Suga se opreste. Imi intorc privirea si il vad pe Jin.
—Serios Jin? ii intoarce Suga replica.
—Ar trebui sa incetezi! Si tu si ceilalti! Nu vezi ce speriata e?
—Bine,bine! Continuam data viitoare little bitch.
—De ce imi faceti asta? spun si dau frau liber lacrimilor fierbinti.
—Nu mai plange papuaico. O sa fie bine. Acum trebuie sa mananci.
—Nu...vreau.zic printre lacrimi.
—Ba da. Ori vrei sa imi vezi partea mai putin buna? Haide deschide gura.
Si asa am ajuns,din nou,sa fiu hranita de Jin
Dupa ce ma hraneste,Jin lasa tava pe masa si vine langa mine apoi ma ia in brate. In acel moment nu imi pasa ca si el face parte din noi mei dusmani si
l-am imbratisat inapoi. Dar deodata se aude cun cineva isi drege glasul.
—Ea trebuie sa vina cu mine acum....Jin. RapMon vrea sa o vada. sp Jimin usor iritat. De ce? O cauza necunoscuta mie. Haide pitico!
Ma ia de mana tragandu-ma dupa el. La un moment dat
s-a oprit si eu m-am izbit de spatele sau. Se intoarce si ma lipeste de perete.
—De ce imi faci asta?Ha? De ce incerci sa ma inebunesti?!
—Eu–
—Tu iti vei primi pedeapsa. Penteu ca nu se pune cu mine!
—Haide Jimin! Nu-l face pe RapMon sa astepte. striga J-Hope.
—Nu o sa scapi draguto.
Apoi iar sunt trasa de mana si dusa in o camera cu pereti de un maro inchis cu un birou visiniu inchis in mijloc si doua scaune in afara celui din spatele biroului care cred ca si un urs se putea aseza pe el. Acolo era o biblioteca mare cu multe carti vechi si o canapea de un alb imaculat.
—Voi puteti pleca. spune RapMonster iar Jimin parea nervos din cauza acestui lucru.
—Ce vreti de la mine?
—Pai vrem sa ne ajuti in unele misiuni.... Dar cred ca eu mai vreau ceva,defapt nu cred ca sunt singurul.
—Nu am prea multi bani,dar o sa–
—Nu ma refeream la bani prostuto,ci la tine.
—P-poftim?
—Dar nu imi mai raspunde ci vine spre mine si ma ia si ma tranteste pe canapea si incepe sa ma sarute. Apoi se muta spre gatul meu,dar se opreste.
—Cine ti-a facut asta?
—S-suga.
—Maine vei asista la inmormantarea lui.
—De ce? intreb eu cu glasul stins
—Pentru ca nu trebuie sa se apropie de tine!
—Nu ca as vrea sa se intample asta dar nu ai spus ca–
—Sa isi gaseasca alte curve!
—Adica ma faci tarfa?
—Nu.
—Nuuu. Deloc! Nu sunt surda sa sti! Si eu nu iti per–
Dar nu apuc sa termin pentru ca ma opreste din vorbit cu un sarut intens. Apoi se apropie de urechea mea si imi spune:
—Esti numai a mea. iar dupa asta imi musca usor urechea...——————————————
Hey frumosilor! Capitolul 7. Yeyyyy!! Cam tarziu dar...ce mai conteaza?:))
Craciun fericit! Si tot ce va doriti!
Pana data viitoare va pup!
Byeeee!!!
CITEȘTI
Visul dulce devenit coșmar?
Hayran KurguO fată din România pe nume Irina,își îndeplinește visul de a ajunge în Coreea de Sud. Dar este capturată de către BangtanBoys cea mai vestită bandă de acolo... Oare ce se va întâmpla cu Irina mai departe? ...