Vítej v equestrii

177 16 0
                                    

POHLED LAURY
Najednou se v mém pokoji oběvila velká záře. Přede mnou se utvořilo něco jako portál a stáhlo mě to do něj. Nevím co se stalo potom Ale kamarádky za mnou asi skočili protože jsem ležela na velké mýtince spolu s Terkou, Izzy a Kelisty.
Když jsem se rozhlédla okolo tak mi to místo připadalo povědomé jako bych tady už někdy byla.
Když jsem se pořádně probrala tak jsem uviděla holky vždyť.To  byli poníci! Ničeho jiného jsem si nevšímala jen jsem seděla na zemi a přemýšlela co se stalo.
A potom to všechno začalo.
Najednou jsem před sebou viděla poníka vypadal jako Apple Jack.
Nevěřila jsem vlastním očím pro jistotu jsem si pořádně promnula oči a  ochmatala všechno vedle mě.
Byla to pravda!
Jsem ve světě poníků to není možné.
Už od malička jsem si přála být poníkem a teď se mi to splnilo.
Ale moment neznám ani jednoho poníka kterého tady vidím. Kelisty je modrý zemský poník s hnědým šachovnicovým vzorem a fialovo růžovým ohonem. Byla překrásná.
Nádherná byla také Izzy která byla tmavěmodrá jednorožčí klisna se svítící bílou hřívou. A Terka ta vypadala taky skvěle byl to pegas. A měla tmavě modrou hřívu a bleďoulince modrou barvu těla. Ale jak vlastně vypadám já? Pak jsem svojí pozornost věnovala Apple Jack která klečela a říkala „princezno.”
Já jsem se udivila. Jelikoz byly holky úplně probrané tak mi všechny pomohli. Izzy vykouzlil nádherné zrcadlo a Terka mi ho držela. Já jsem se na sebe podívala. Byla jsem krásná. Podle toho co jsem o ponících věděla tak Apple Jack měla pravdu. Byla jsem skutečně princezna měla jsem dlouhy roh a velká křídla. Byla jsem tmavě modrá alikorní klisna. Měla jsem tmavě modrou zářivou hřívu.
Podle pár videí s poníkama vím že jsem luna princezna noci ale v tom případě mám i sestru. „Musím ji najít.” Jelikož přemýšlím nahlas tak mě Apple Jack slyšela a řekla že mě za princeznou povede tak jsme vyrazili. Izzy a Kelisty šli podle mého boku na druhé straně šla Apple Jack a nad námi se vznášela Terka. Asi po deseti minutách jsme došli ke velkému zámku. A já jsem vykřikla: „To je kanterlot.”
Holky se na mě s desením podívali a Apple Jack odsouhlasila má slova.
„Ano toto je opravdu kanterlot.”
Došli jsme k hlavní bráně a stráže najednou upozorněli. „Pohov” řekla jsem ikdyz jsem věděla že se strapním. Potom co ztrážci můj povel uslišeli znovu se opřeli a zeď zámku. Já jsem vešla dovnitř holky raději zůstali venku.
Před sebou jsem viděla Celestii.

POHLED CELESTIE
Vyplňovala jsem nějaké papíry když jsem najednou jí najedou uviděla. „Ne to není možné.”„ Luna!” Nechápu jak se sem dostala. „Ehm takže Luno copak potřebuješ?”„ No já vlastně nepotřebuju nic.”„ Tak co tu děláš?" „No to taky nevím nějaký portál v lidském světě mě přenesl na místo kousek od tud.”
„Aha. Dobrá jdi se ubytovat protože si princezna tak musíš vládnout. Ztrážci tě odvedou do komnaty. A zítra tě provedu a všechno vysvětlím. Teď jdi musíš se zabydlet.” Pak odešla za roh a už jsem jí neviděla.
POHLED LUNY
Když mě Celestie poslala do komnaty tak jsem odešla a přišlo mi že se mě ráda zbavila. Když jsem tam přišla tak tam vše vypadalo nádherně. Vypadalo to jako v mém nejtajnějším snu. Modré stěny, velká postel s oblaky a veliké dveře. Když jsem dveře otevřela tak to byl veliký šatník to samé podkovy, pláště a nějaké plesové róby. Když jsem se všude a na všechno podívala tak jsem si vzpomněla na kamarádky. Ihned jsem přiběhla do korunního sálu.
Celestie je na mě otočila a naštvaný pohledem a křičela! „Co ještě chceš!?”
„No mám před zámkem kamarádky mohli by jít se mnou?”
„To tu v canterlotu nemají dům?”
„Ne.. :( oni jsou z mého světa.”
„No tak dobře vem si je sebou ale pro dnešek mi dej pokoj.”
„Děkuju jsi úžasná.” A ihned jsem se rozběhla s bráně. Tam na zemi seděli tři klisny. „Pojďte jdeme”. „Emm dobře” odlouhlasily moje kamarádky. Došli jsme ke mě do komnaty a tak naproti mé velké posteli ležely tři malé postýlky. Každá z kamarádek si lehla do jedné postýlky a hned usly. Já jsem taky moc nešaškovala a šla spát. Druhý mě vzbudila Izzy se slovami „pojď prohledáme zámek.”„To asi ne za pár hodin mě tudy bude provázet princezna celestie.” „Budeme moc s tebou?” Zeptala se Kelisty. „Asi ano” řekla s nadšením Luna. „A co tady budeme moc bydlet s tebou?” S úžasem ve tváři se zeptala Terka.„ Ano budete. ”„Pojďte jdeme na tu prohlídku.” Přišli jsme do korunního sálu a tam už stála Celestie. „Takže teď vás provedu a pak bude ples na přivítání princezny Luny. ”
Potom nás teda zase provedla a pak řekla „za 3 hodiny začíná ples na oslavu navrácení princezna Luny.  Oslava je v tomto sálu přijďte včas.”
Ihned co jsem prohlášení slyseli jsme vyrazili do komnaty a začali si vybírat šaty. Já jsem si vybrala černé šaty s modrou šálou a krásnými podkovami na šatech byl vzor měsíce. Šaty se mi velice líbili. Terka si vybrala šaty barvy tmavě modré a k tomu dostala náhrdelník se zlaceným mikrofonem a třpitivé podkůvky . Izzy si vybrala bílé šaty s vločkovaným vzorem a s rukavičkami na kopítka.
A Kelisty si vybrala fialové šaty s pruhovaným vzorem růžové s k tomu srandovní čepičku.
Vyrazili jsme na ples. Tam mě hned všichni začali přivítávat. Bavili jsem se tam s několika poníky. Po konci plesu jsem unavená šla do mé komnaty. Tak jsem ze sebe sundala šaty a hned jsem zase odešla protože mě volala má sestra.„ Luno!! Pojď jsem!”
Hned jsem přišla a zeptala jsem se co se děje.„ Ano copak? ”„Mohla by jsi zkusit nechat vyjít měsíc ?”„ Já ?? Jak to mám udělat?”„ Ukážu ti to podívej k tomu slouží roh.” A pak začala kouzlit ukázat mi jak zapadá slunce. Teď byla obloha prázdná ani slunce ani měsíc. Tak jsem začala kouzlit najednou jsem začala zvedat měsíc asi po 5 minutách mého snažení jsem jsem uvedla měsíc na oblohu. Celestie zakřičela „hurá”. Já jsem  najednou mela úžasný pocit a mé znaménko se rozzářilo. Já jsem se s údivem podívala. A Celestie se přestal mračit. jsem unavená . odešla do pokoje. Další den probíhal jako každý normální pár dvorních povinností s nějaký vícvik princezen k tomu. Ale asi po 1 roku se to stalo denní rutinou. Ale přestává mě to bavit. Už takhle dál nechci  hlavně se nechci podřizovat  setře noc by měla vládnout. Už jsem se rozhodla udělám to stanu se......

Dívka jménem Luna (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat