Nowy dom

8 0 0
                                    

W drodze do nowego domu, który znajdował się w Mindheouse, razem z resztą rodziny ujrzeliśmy wiele pięknych krajobrazów. Na miejscu mnie olśniło. Przede mną stał wielki, nowoczesny dom z wielkim ogrodem, w którym był ogromny basen. Z bagażnika samochodu wyjęliśmy wszystkie walizki, ja wzięłam swoją i powędrowałam powoli w stronę drzwi.
-Ale piękny dom.-Usłyszałam głos mamy dobiegający zza moich pleców.
Nie zważając na rozmowy rodziców szłam, aż drzwi pojawiły się przede mną. Pociągnęłam lekko za klamkę i weszłam do środka rozglądając się po przedpokoju, w środku była jedna brązowa szafka i kilka wieszaków. Wchodząc dalej dom podobał mi się jeszcze bardziej, był zbudowany i urządzony nowocześnie, co bardzo mi się podobało. Poszłam w prawo, czyli w stronę schodów, bo chciałam zobaczyć swój pokój i po prostu wiedziałam, że będzie znajdował się on na górze. Kierowałam się schodami, aż na samej górze zobaczyłam cztery pokoje, a bardziej ich drzwi.
-Mamo, który jest mój?-Zapytałam odwracając się do niej.
-Tam na lewo.-Pokazała palcem na białe, drewniane drzwi.
Otworzyłam pokój i byłam naprawdę zadowolona. Ściany miały biały kolor, a na nim były grube, czarne paski w pionie. Szafa była także biała i naprawdę wielka, a obok niej stało duże biurko. Na podłodze leżał okrągły dywan szarego koloru, a obok niego wysokie łóżko z czarno-białą pościelą.
-Za kilka dni pójdziesz do nowej szkoły, niestety będziesz zmuszona chodzić pieszo lub jeździć autobusem...-Powiedziała mama stając w progu.
-A nie możecie mnie podwozić?-Powiedziałam siadając na łóżku.
-Mamy problemy z autem...-Zrobiła smutną minę.
-Dobra, dam sobie radę.-Uśmiechnęłam się, a mama wyszła.

Na zawszeWhere stories live. Discover now