#2

27 1 0
                                    

Vstala som a išla ku dverám. Už už som chcela otvoriť ale predbehla ma Key. ,,Dobrý deň" milo pozdravila daného človeka. ,,Ahoj" odzdravil človek a hneď som vedela že to bol Deniz. Jeho mužský hlas hovoril za všetko ,, Poď'' povedala Key. Keď ma Deniz uvidel jeho oči sa rozžiarili ako aj tie moje, jeho úsmev bol krajší ako život. Hneď ako mi sestra uvoľnila cestu k nemu tak som ho objala najsilnejšie ako som mohla a opätovala som mu vášnivý dlhý bozk plný lásky, šťastia a túžby. Bolo vidno že sestra žiarlila ako nikdy...
,,Tak ideme?'' prerušila náš bozk Keyse ale Deniz ju ignoroval. Bozk dokončil, chytil ma za ruku a išli sme von. Všimla som si ako Jason vykukal z okna... Ignorovala som ho. Keysi len obdivovala jeho auto atď... Deniz mi otvoril dvere do auta a potom sestre. Až potom si sadol on. On je ten najkrajší, najmúdrejší a najinteligentnejší gentleman. Naštartoval auto a pustil rádio. Začal sa zhovárať s Key, pritom ma držal za ruku. ,,Do akej triedy chodíš?''spýtal sa. ,,Do 7 a ty?''
,,Ja som už školu dokončil"
,,To fákt?"  ,,Jasné, čo nepočuješ?"žiarlivo som skočila do reči... ,,Miláčik tvoja sestra pôjde do kina a my sa pôjdeme najesť?" opýtal sa ma Deniz. ,,Ako chceš?"  ,,Aj ja chcem ísť s vami"dobiedzala Keyse. ,, Ale veď ty ideš do kina. My s Denizom sa pôjdeme najesť a ty pôjdeš do kina."  ,,Ale veď aj ja som hladná." ,,Keď pôjdeš domov mama tam určite navarila." ,,Ale veď aj ty pôjdeš domov." ,,Nie, ja idem s Denizom na otočku iba. Veď my ideme do kina neskoro večer. "
Do kina sme dorazili o 14:17. Máme  ešte čas. Vystúpili sme z auta a išli do kina odviesť Keyse.
Deniz ma chcel chytiť za ruku, ale bola som trochu urazená (veď každý je trošičku uražlivý).
K Denizovi pribehla sestra a chodila vedľa neho ako dcéra. Išla som 5 metrov pred nimi. V kine som objednala lístok pre Keyse a ona vošla dnu. ,Konečne pokoj,' povedala som si v duchu. Deniz ma zozadu objal a pobozkal na krk. ,,Ty sa hádam trápiš? A kvôli čomu? Kvôli mne?"spýtal sa ma Deniz. Otočila som sa aby som uvidela jeho krásne oči a odpovedala som mu: ,,Áno kvôli tebe," postavila som sa trochu na špičky a dala mu božtek. Potom ma chytil za ruku a išli sme von z obchodného centra niekde do reštiky.
  Vošli sme do reštaurácie a išli sme sa do zadu. Tam je ako vždy kľud. Teraz ma tam ale zaujal jeden párik. Dievča asi v mojom veku a chalan asi o tri roky starší. Dievča sedelo oproti nemu a niečo mu horlivo vysvetľovalo a asi išlo o niečo vážne lebo ona bola vážna. Ale on sa tváril nanajvíš unudene. Sedel tam a prekrúcal z očami. Pravdepodobne ju nebral vážne. Keď sme prišli bližšie zistila som o koho ide. Bola to miestna štetka, ktorá nemala práve najlepšiu povesť. A oproti nej jej "Rambo" Ricky. Všetci ich poznali a každý sa im vyhýbal. Oni boli pár roka. Všade sa rozoberal ich vzťah. Ale teraz bolo niečo inak. Niečo mi tu nesedelo. Ale čo už. Mna netrápi čo robí alebo nerobí ťa... Ja mám dosť svojich starostí.     Po chvíli prišiel čašník. Doniesol nám menu... Vôbec som nevedela, čo si dám. Deniz už dopredu vedel, že chce bagetu. ,,Čo si dáš?" spýtal sa ma tým jeho krásnym hlasom.  ,,Asi nič" nebola som hladná...
,,Ale láska tak na čo sme tu išli? Mala si mi povedať že niesi hladná!!Povedal Deniz, snažil sa kľudne ale mal nervy. Nikdy na mňa nie je zlý. ,,Ja viem...prepáč."  Postavil sa a odišiel. ,Ach...čo som to urobila?'
Vstala som a bežala za ním. ,,Deniz počkaj, počkaj prosím!!!" Ani sa len neotočil, nasadol do auta a odišiel. Plakala som. Veľmi som plakala. Nevedela som, čo mám robiť. Zavolala som Denizovi ale zrušil mi. Nemôžem odísť a nechať tu Keyse. Utrela som si slzy a išla do OC. Sadla som si na lavičku a čakala kedy už skončí ten film. Asi o 30 min....
Keď prešlo asi 5 min. Išla som vonku, kus si prevetrať hlavu. Zazvonil mi mobil. Volal mi Deniz. Nezdvihla som mu. Sadla som si na lavičku a čakala na hovor sestry. Asi o 20 min. mi zavolala Keyse.

Keyse: Sima kde ste?

Ja: Idem do kina čakaj ma tam!

Keyse: Ok

Keď som prišla začali tie otázky:
Kde je Deniz?
Odišiel?
Pohádali ste sa?
Nechaj to tak áno!zkríkla som na ňu a išla. Tak prepáč ako ja sa dačo spýtam a hneď zjapeš. Neodpovedala som jej. Medzitým mi asi 15 krát volal Deniz.

O 1 hod. 30 min.
Prišli sme domov a ja som išla rovno do izby kde som sa zamkla a zvalila som sa na posteľ. Pozrela som sa na mobil a mala som 34 zmeškaných hovorov. Všetky boli od Deniza. Vypla som mobil a o cca 15 min.mi niekto silno búchal na dvere. ,,To si zo mňa robíte srandu?"
,,Nie Simona otvor, máš návštevu!"povedala Lussy...

Tak je tu ďalšia časť dúfame že sa páčila😁...Teraz je to také nudné ale musíte počkať lebo sme sa ešte nedostali do pravého deja! Budeme happy za každý votes(🌟) a comm(💬)
Ďakujeme vaše
*TheBestGirl*
#HaileyQueen
(Túto časť sme vymýšlali spolu😍)

What Is Life Without Love? Nothing!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora