Air mata mengalir laju bila aku lihat taehyung sedang bercium demgan perempuan semalam tu dibelakng sekolah..
Rupa-rupanya dia xsedih pun..taehyung ternampak aku,cepat2 dia leraikan ciuman tersebut..
"Kita putus"dia berkata..
Hati aku rsa mcm ditembak dari jarak dekat berkali2..
"Sang..sanggup awak.."kata aku
"Mianhae"dia berlalu pergi dengan perempuan tersebut..
Aku jatuh terduduk..aku menangis sepuas-puasnya..sungguh aku lemah dalam hal2 sebegini.."I HATE YOU KIM TAEHYUNG"
-------------
Aku masuk kedalam kelas dengan keadaan yg lemah longlai..Aku hampir terjatuh namun nayeon sempat menyambutku..
"Weyh,kau kenapa ni?"tanya nayeon..tapi sikit pun aku tidak menjawab mahupun menoleh..
"Bawa..bawa aku kekelas..sekarang.."itu je yg aku mampu ucapkan..
"Nae"sejurus itu di membawa aku kekelas..
Aku didudukkan sebelah baekhyun..baekhyun memandang aku dengan pendangan yg pelik..
"Yah tzuyu!kenapa ngan kau ni?"dia menyiku lengan aku..aku tidak mengendahkannya..aku hayut dengan perasaan aku..aku menangis..
"Baekhyun.."kata aku
"Nae?"dia menoleh
"Aku ni mmg sng kna tipu ke?"tanya aku
"..."tiada balasan daripada baekhyun..dia mendiamkan diri..berfikir mungkin?
"Xlah..kenapa?"aku mengelengkan kepala..
Aku baru perasan sesuatu..mna yg lain?hanya aku dan haekhyun sahaja disini..
"Baek..mmana org lain?"tanya aku
Baekhyun tersenyum sinis..dia menolak aku hingga terjatuh ke lantai..tunggu!apa yg dia nak buat ni?
Aku cuba hendak melarikan diri..
Tiba2 lengan aku ditarik..
"Yah!lepaskan!"aku meronta minta dilepaskan..
Tiba2 baekhyun mencium aku..aku terdiam..mcm ada renjatan yg mengalir dlm tubuh badan aku..ciumannya beralih kepada leher aku ..dia menggigit leher aku..
"Baek..ssakit.."aku hanyut dengan ciuman dia..
Aku hendak pengsan namun badan aku cepat2 dia tarik..aku dibawa kedalam pelukannya..
Dia bertukar...kepada yg bukan sepatutnya..
"Baekhyun kau.."menggigil aku dibuatnya..
"Yup,im vampire darling"
YOU ARE READING
Mr.Vampire
Vampiretzuyu,seorang gadis yang terpaksa mengikut keluarganya berpindah ke sebuah bandar atas urusan kerja bapanya..disana,pelbagai perkara yang aneh berlaku kepadanya..selepas dia bertemu dengan byun baekhyun..hot student disekolahnya.. byun baekhyun,seor...