,,Co si jako myslíš že děláš?!" Zvýšil na Adama hlas. Zavedla jsem je oba dovnitř za schody aby nás nikdo neslyšel a neviděl. ,,Takže?" Propaloval pohledem Adama. ,,Povídali jsme si." Řekl úplně v klidu. ,,Tak povídali jo?! A ta pusa se mi jen zdála že?!" Už úplně zuřil. ,,Adame, raději běž, tohle si vyřeším sama." Adam odešel i když se mu nechtělo. ,,Takže co bys chtěla dámo?" ,,Já si nemůžu ani popovídat s jediným kamarádem?! Ty se tam oblizuješ s někým jiným až do krku, vůbec ti nevadí že jsem od tebe ani ne pět metrů, a já nemůžu pomalu ani nikomu nic říct!" Vykřikla jsem s naprostou zlostí. Toho to dost zaskočilo. ,,Hej, uklidni se jo?" Asi se mě začínal bát. ,,Já?! Ty! Když už tě táta přinutil si mě vzít, tak tě taky donutil flirtovat s Mayou! A vůbec ke mně nic necítíš! Ani když jsem věřila že to bude fajn!" Už ve mně nevládla zlost, ale smutek. ,,Jak to..." Díval se na mě dotčeně. Dotkla jsem se ho. (Jakože se ho to dotklo) ,,A já můžu za to že mě nutil do svatby?!" ,,Ale... do Mayi tě nenutil." Podívala jsem se mu do očí. Měl v nich smutek. ,,Že? To jsem si mohla myslet! Nenutil!" Utekla jsem s brekem do pokoje. Kde jsem nějakou chvilku brečela. ,,Am? Vím že tam jsi." Slyšela jsem nějakou ženu. Maya. ,,Vypadni! Nikdy na mě nemluv, nikdy se na mě nedívej ty potvoro!" Zakřičela jsem na ni se zlostí. Ona utekla se strachem. Po chvíli zase někdo zaklepal. ,,Kdo to zase je!?" ,,Roxy" Pípla. ,,Promiň Roxy, špatné zkušenosti." A odemkla jsem jí. ,,Nevadí, chápu. Víceméně. Cole měl uslzené oči a nebavil se. A ty tu máš spoustu kapesníčků." ,,Víš.." A začala jsem jí vyprávět rozhovor. ,,To mě mrzí. Ale už musíme jet." ,,Ty jedeš taky?" Usmála jsem se. ,,Jistě." Usmála se také na mě. ,,Tak jdeme!" Zavelela jsem. Vzala jsem si kufr a Roxy si došla pro vlastní. Zatím jsem se převlékla. Došly jsme před dům, kde čekala limuzína. Nastoupily jsme a ještě chyběl Cole. Po chvíli došel. Vyrazili jsme. Byli jsme tam asi za půl hodiny. ,,Tak, jsme tady." Ohlásil nám řidič. Vystoupili jsme a před námi s tyčyla nádherná, velká vila. ,,Vítejte doma." Stihl ještě říct řidič, než se otevřely dveře. ,,Am!"
ČTEŠ
Malá mafiánka ✓
Narrativa generaleAm se zničí život během několika dnů. A to kvůli mafii. Nenáviděla, že je součástí mafie, ale svou rodinu milovala. Bohužel, osud jí nepřál a ona byla odloučena. Ani ona neví, co se stane dál. Nejlepší umístění: 1# v kategorii Obecná fikce