2. Bölüüüüm jsnsksnsn
Neden attım? çünkü 1 hafta sonra gelecek bir dahaki
"Ben buna göz yumamam, Baekhyun orada ölüyor yeter artık."
Yoora telefonu Chanyeol'ün elinden alıp Baekhyun'u aradı.
"C-chayeol Aman tanrım sonunda!"
Chanyeol şaşkınlıkla ablasına bakarken Baekhyun telefonu çoktan açmış cevap bekliyordu.
"Chanyeol her şeyi yanlış anladın b-ben seni aldatmadım, ben onu öpmedim! Seni aldatmadım Chanyeol nasıl bırakabildin beni?"
Baekhyun bağırmaya başladığında Chanyeol sadece dinliyordu Yoora konuşması için telefonu uzun olana vermişti ama çıt yoktu.
"Kesinlikle aramızda bir şey yok. Nasıl olabilir Chanyeol ben seni seviyorum!"
Chanyeol'ün gözleri doldu ama dudaklarında hafif bir gülümseme görüldü.
"Daha doğrusu seviyordum, yeter bu kadar mesajlarımı dinledin mi dün seni sevmeyi bıraktım haberin yok mu?"
Gözünden bir damla yaş düştü sonra Gülümsemesi büyüdü onun bu konuşmasına kahkaha atmak istiyordu. Ama sesini her duyduğunda ağlıyordu diğer sesli mesajları dinlerken ağladığı gibi...
"Chanyeol orada mısın?"
Chanyeol hıçkırdı göz yaşları dinmiyordu. Doktoru daha sabah üzülmemesi gerektiğinden bahsetmişti.
"C-chanyeol?"
Baekhyun'un sesi kötü geliyordu, bıraktığı sesli mesajlarım hiç birinde mutlu değildi gülerken bile...
Chanyeol dayanamayıp telefonu yanına bıraktı elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başlamıştı.
"Baekhyun, ben ablasıyım Chanyeol dinledi ve gitti."
Yoora telefonu alıp odadan dışarı çıktı, Baekhyun'un ağlama seslerini duysun istemiyordu.
"Yoora bana adresi verir misin? Lütfen?"
Chanyeol izin vermeden bunu yapamazdı o yüzden telefonu kapadı.
Arkadaslar
Sesli mesajları chanyeol'ün dinlediği zamanları istermisiniz?Yoksa böyle devam mı ediyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Voice | Chanbaek Voicemails
FanfictionChanyeol lütfen beni dinle, yalvarıyorum cover by: @ilgagsu 301116