from cy

5.1K 454 285
                                    

Medyayı açın, açılmıyorsa çıkıp tekrar girin 💘

"Başladı mı? Ah başlamış" Chanyeol video kaydını başlattı

"Merhaba sevgilim" kameraya el sallayıp gülümsedi Chanyeol.

"Sana veda etmedim... hastalığımı söylemekten kaçtım korkağın tekiyim" başını öne eğdirdi

"Ama hepsi seni üzmemek içindi!" Aniden kaldırıp söyledi başından beri fikri buydu onu üzmemekti. Üzülen tek kendi olsun istedi. Bu yüzden gitti bu yüzden konuşmadı.

"Her neyse bunları konuşmak istemiyorum. Konuşmak istediğim şey olurda bir daha söylemek nasip olmazsa..." Gözleri doldu ve devam etti "Seni çok seviyorum Her şeyden çok."

"Baekhyun biliyorsun belki öğrenmişsindir bu hastalığın çıkış yolu yok. Beni üzen ise kendimi unutmam değil" başını olumsuz anlamda salladı

"Benim tek sorunum seni unutacak olmam!" Bağırdı ve göz yaşlarını serbest bıraktı Chanyeol

"Ama Baekhyun" Elini kalbinin üzerine koydu "Sen her zaman burada olduğunu unutma. Beynim bana oyun oynasada kalbim kabul etmez"

"Sen her zaman burada olacaksın" elini kalbine koyup gülümsemeye çalıştı.

"Fazla zamanımız yok sevgilim" elinin tersiyle yüzündeki yaşları silip kameraya gülümsedi

"Her gün yemeğini düzgünce ye. Havalara dikkat et, kışın sıkı giyindiğinden emin ol. Yediklerine dikkat et"

Chanyeol onu uzun uzun uyardı. Ne yapması gerektiğini nerelere gidip gitmeyeceğini ve nasıl giyinmesi gibi şeyler söyleyip durdu.

"Bu bir veda değil Baekhyun. Gittiğim yerde seni izliyor olacağım" Chanyeol kameraya gülümsedi.

"Resim çizmede berbatsın Baekhyun" Chanyeol kahkaha atmaya başladı başını öne eğdirdi sonra bir hıçkırık duyuldu.

Chanyeol başını kaldırıp elleriyle yüzünü kapattı ve ağlamaya başladı.

"Sen-" ağlaması şiddetlendi ama konuşmaya devam etti "Beni özlediğin zaman elini kalbine koy" Chanyeol gözü yaşlı halde elini kendi kalbine koyarak konuştu

"Orada olacağım" gözlerinden akan yaşlarla gülümsedi

"Bunları senin yüzüne anlatamadığım için beni affet tamam mı?" Sona yaklaşmıştı.

"Dediklerimi unutma, kendine dikkat et ve unutma seni seviyorum gün ışığım" Chanyeol kamerayı göremiyordu. Elini kalbine koydu ve gülümsedi.

"Seni seviyorum" fısıldadı ve ekran kapandı.







Size chanyeol'un videosu dedim

Baekhyun reaction yapmadım cunkuu neden yapmadım  bende bilmiyorum...

Evet sondu

Lütfen çıkmadan düşüncenizi benimle paylaşın... 🙏

Herkese teşekkür ederim

Kendinizd iyi bakın

sizi seviyorum 💘💘

His Voice   | Chanbaek Voicemails Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin