cy yirmi sekiz

4.9K 444 66
                                    


-7 kasım 04:30 da bırakılmış bir sesli mesajınız var-

Chanyeol hasta yatağında oturmuş  ona bırakılan sesli mesajları dinlemeye başladı.

Telefonunu almasına izin olmadığı bunları daha önce hiç dinleyememişti.

"Chanyeol..." Baekhyun'dan gelmişti, tıpkı diğer 28 mesaj gibi.

"Uyaymıyorum..." Sesi bitkin geliyordu.

Chanyeol'ün gözleri doldu bunu ona kötü şeyler yaşattığına emindi ve bu kendisinide üzüyordu.

"Seni merak ediyorum, seni düşünüyorum yemek... En son ne zaman yedim hatırlamıyorum, lütfen bana Ulaş seni özledim."

Chanyeol'ün gözünden bir damla yaş düştü.

Sonraki mesajları dinlemeye başladı.

--

-9 kasım 21:50 de bırakılmış bir sesli mesajını var-

"Chanyeol, seni lanet pislik."

Chanyeol'ün yüzü donuktu, ne hissedeceğini bilmiyordu, üzgün mü olmalı pişman mı? Seçemiyordu... Sadece dinlemeye devam etti.

"Bende mutlu değilim tamam mı? Şuan neler yaşıyorum bilmiyorsun! Beni böyle bırakmaya hakkın yoktu!"

''Haklısın Baekhyun." dedi "Seni tanımaya da hakkım yoktu."

Diğeri onu duyabilecekmiş gibi karşılık verdi.

"Beni anlıyor musun! Beni dinlemedin!!" deyip bitirdi karşı taraf.

-

-13 kasım 17:25 de bırakılmış bir sesli mesajınız var-

"Ne var biliyor musun?"

Demişti Baekhyun ağlıyordu bu sesindende anlaşıyordu. Uzun olanın gözleri doldu şimdiden.

"Ben bunu haketmedim. Hergün ağlamayı haketmedim. Beni çok mutlu edecektin öyle demiştin ama şuan beni ağlatıyorsun Chanyeol. Benim bir göz yaşım dökülmesin diye her şeyi yapardın ama şuan ... Şuan... neyse."

"Özür dilerim, özür dilerim baekhyun..." Chanyeol de ağlamaya başladı.

"Ö-özür dilerim!!" Hıçkırdı, haykırarak ağlıyordu.

Neden kendini suçlu hissettiğini anlamıyordu ama onun ağlayışını duyunca daha kötü hissetmişti.

"Sakin olun!" İçeri giren 2 hemşire aynı anda söylerek yataktaki bedene yaklaştılar.

Chanyeol kendinden geçmişti, bağırarak ağlıyordu... Kapının önünde bekleyen ablası içeriden gelen sesleri duyduğu için izin almadan girmişti.

Ablası dahi onun ilk defa böyle ağladığını görüyordu.

Chanyeol susunca Yoora korkarak ona yaklaştı.

"İ-iyi mi?" Endişeli bir şekilde sordu.

Hemşirelerin ikiside üzgün bir şekilde sesin geldiği yöne döndü.

"BİR ŞEY SÖYLEYİN!" sesini yükseltti orada yatan onun kardeşiydi!










Arkadaşlarrrr nzkxxbkxnd

2. Bölümüde akşama atmaya düşünüyorum

Bu kadar Chanyeol'ün dinlediği yeter bence nxnxkx

Ayrıca sizden bir şey isteyecegim

Ayrıca sizden bir şey isteyecegim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakarsanız çok mutlu olurum 💘💘

His Voice   | Chanbaek Voicemails Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin