İlk macera

884 16 1
                                    

Artik yavas yavas bu kasabaya alisiyordum ve kendim bu kasaba hakkinda bilgiler ogreniyordum.Duydugum kadariyla bu kasaba cok Esrarengiz bir Kasabaydi.
       Artik uc aylik tatil hedefim o kizla arkadas olmak ve bu kasabadaki olaylari cozmekti.Benim amcam Frank cok garip bir insandı.Hep cok garip seyler yapardi(dondurmanin icine yumurta kirmak gibi) Bu arada ben sunu anladim;
     -Bu kasabayi cozerken amcami da cozmem gerektigi...

      Once o kizla arkadas olacaktim. Yogun calismalarima basladim.Bakalim sonuc ne olacakti? Ben bu islerle ugrasirken ikinci isimide yavasca baslamaliydim.Kendime calismak icin bir yer lazimdi ve bu yeri amcamin bile bilmemesi gerekiyordu.
Dusundukten sonra su karari verdim;
   -Calisacagim yer ormanda olacak!!
Amcamdan disari cikiyorum diyerek izin aldim.Hemen ormanin derinliklerine kostum.Agac govdelerini kullanarak labratuar yapim calismalarima basladim.2 gun surdu ama 2 gun sonra basariya ulastim.Artik esyalari almak kalmisti...
Esyalari aldim ve labratuarima dogru kostum saat 11.38 di.Hemen eve donmem gerekiyordu.Esyalarimi biraktim.Tam eve dogru ilerleyecekken yerde bir kagit parcasi gordum. Ustunde cok garip sozler yaziyordu.Onlardan birini seslice okudum ve birden yer yarildi yerin icinden cok garip hayvanlar cikmaya basladi.Hemen eve kactim ve kagiti da yani!da tasidim. Eve vardim ve hizlica iceri girdim amcama olani anlattim ve pencereden dısariya bakti. Yaratiklari gordu ve beni tavan arasina soktu kendisi sopasini da alarak bahceye cikti.
Penceren olaylari izlemeye basladim.Frank amcam butun yaratik lari teker teker sopasiyla olduruyordu. Bir yaratik amcamin sopasini yedi ve amcam silahsiz kaldi.Yaratiklar amcamin ustune atladilar. Amcamin kollarini tirnaklariyla cizmeye basladilar.Hemen amcama yardim etmek icin kapinin koluna sarildim.Kapi kilitliydi. Caresiz olaylari izlemeye devam ettim.Ve arkadan bir ok geldi. Tam da yaratikin gozune isabet etti.Oku kimin attigini karanlik yuzunden gormedim.Ve bir adim daha yaklasti. Sadece ayaklarini gorebiliyorduk...
    Biraz daha ilerledikten sonra amcam Frank o adami tanidi ve arkadasim diye bagirdi. O adam amcama goz kirparak yaratiklari oldurmeye devam etti.Ancak o adam canavarlari oldurdukce dahada cogaliyorlardi.Amcam o adama dogru benden aldigi kagidi atti. Adam kagiti aldi ve garip garip cumleler okudu.
Yaratiklarin hepsi patladi.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin