««Aşk Mevsimi»»

292 11 2
                                    

Tanıtım:Aslı "ailesini küçükken kaybetmiş ,cesur ,güler yüzlü, arkadaşlarını ailesi yerine koymuş."Gamze "annesini kaybetmiş ,babasıyla görüşmüyor, deli dolu ;lafını esirgemeyen ,sevecen, arkadaşları artık ailesi olmuş".Zeynep" ailesi İzmirde ,yaşıyor ama görüşmüyorlar, sabırlı, kendisine yapılanları unutmayan ,deli dolu ,nadir yüzünü asan ,güleryüzlü."Zeliş "annesi yurtdışında yaşıyor görüşmüyorlar ,çekingen ,güven sorunu olan ,inatçı."Deniz- Ateş- Ediz -Mert "aileleri dolayısıyla çocukluktan beri beraber kardeş gibi büyümüş ,yakın arkadaşlar".Deniz "ardında karanlık günler bırakmış ,hiç aşık olmamış."Ateş" arakadaşlarına göre daha anlayışlı, egolu ,sabırlı.Ediz" egolu ,sinirli ,ciddiyetsiz." Mert" kendini beğenmiş ,güven sorunu olan ,ailesine bağlı."
Aslı {butik sahibi}
Gamze ve Zeynep {organizatör}
Zeliş {doktor olacak}
Deniz {inşaat mühendisi}
Ateş {iş adamı}
Ediz {oyuncu}
Mert {mimar}

{{{Medyadakiler=Aslı&Deniz}}}

~~~Karşılaşma~~~
Hayat bu bi bakarsın bir anda
her şey son bulur.
Hayat bu bi bakarsın son dediğin
an herşey yeniden can bulur...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aslıdan»Eveet iki yıl aradan sonra kardeşim dediğim arkadaşlarımla sonunda tekrar bir araya gelecektik.Sonunda diyorum çünkü küçüklüğümüzden beri ilk defa bu kadar uzun zaman ayrı kalıyorduk.Ben,Zeynep,Zeliş ve Gamze dördümüzünde yaşadıkları aslında birbirine benziyordu belki de bu yüzden bu kadar yakın olmuştuk çünkü birbirimizi anlıyorduk.Dördümüzünde aile yönünden yüzümüz hiç gülmedi kimimiz küçükken ailesini kaybetti kimimizinki ise arayıp sormadı bile.Öyle bir hayattıki bizim hayatımız bazen gülmeye korkardık.Dört arkadaş İstanbul denilen bu koca şehirde daha küçükken başladık çabalamaya,mücadele etmeye.Aslına bakarsan başka çaremizde yoktu ya birbirimizin dayanağı olup birbirimize destek olup hayatımızı yaşayacaktık ya da beraber dibe batacaktık yani her iki durumda da birlikte olacaktık.Kardeş olmak bunu gerektirmezmiydi?Yalnız olduğumuzu farkedince artık resmen bir yarış içindeydik,boş olan her anı çalışmayla değerlendirdik.Üniversite bire kadar resmen hayatla bağlantımızı kesmiştik,sonunda çabalarımızın karşılığını az da olsa almıştık.Zeliş tıp fakültesini kazanmıştı Zeynep master yapmak için Americaya gitmişti ben üniversite için Rizeyi seçmiştim Gamze ise Mersine gitmişti.İşte o zaman birbirimizden ayrı kalmıştık.Ama artık artık ayrılığın sonuna gelmiştik ve sanırım zorluklarında.Ben cafede oturmuş kahvemi yudumlarken bunları düşünüyordum.Düşüncemi bòlen ses ise Gamzeye aitti anlaşılan açılmıştı çenesi yine,kiminle konuşuyor diye arkamı döndüğümde Zeynebi gòrmemle kısa bir şok yaşadım.Bunlar hangi ara karşılaştı da bu kadar kaynaştılar diye içimden geçirdim sanıyordum ama galiba dışımdan düşünmüştüm.Bunu Zeynebin"ay dur kız önce hasret giderelim sonra anlatırız"diyince farkettim.Zeynep bana sarılınca ağzımdan çıkan tek kelime "boğuluyorum"olmuştu.Gamze birden "ben sıramı saldım boğulma sırası sizde"dedi gülerek tam o esnada Zeliş içeriye girdi"ooo ben gelmeden kaynaşmışsınız"dedi kızmış gibi yaparak.Zeynep durur mu birden onun boynuna atıldı anlaşılan boğulma sırası Zelişdeydi.Gamze sıkılmış olacak ki"isterseniz akşama kadar ayrılmayın sarılıp koklaşın"dedi kızmış gibi yaparak dediğiyle gülmeye başladık ah hiç değişmemişti yine söylenmişti.Sonunda oturmaya başladık,siparişlerimizi verdikten sonra,sıra artık konuşmaya gelmişti.Kızlar yaşadıklarını anlatmaya başlamıştı anlaşılan o ki yine sorunlarla karşılaşmışlardı.Zeynep mastırını bitirip İstanbula dönmüş bazı nedenlerden dolayı ise işsiz kalmış,Gamze de bir ara garsonluk yapmış Zeyneplede o sıra karşılaşmışlar hatta aynı evi tutmuşlar.Ben"ee şimdi ne iş yapıyorsunuz diye sorunca Zeynep heyecanla biz Gamzeyle aynı yerde çalışıyoruz organizasyon müdürüyüz ayriyeten ben haftada iki günde dans dersi veriyorum diye resmen bağırmıştı aslında şaşırmadık Zeynebin bu haline ama Gamze"kaç kere söyledim bu kıza ses tellerini aldır diye ama beni dinlemiyor ki hem bize hem kendisine eziyet ediyor"diyince Zeynepde dahil gülmeye başlamıştık.Dedim ya Gamze ya aynı Gamze.Zeliş ben de kadın doğum uzmanı olmak için staj görüyorum.Anlaşılan bir o hedefine ulaşmıştı.Çünkü ben de hukuk fakültesini kazanmıştım ama şuan bir butik sahibiydim ne kadar da birbirine benziyor öyle değil mi!En son sıra gelmişti dedikoduya iki yılın dedikodusunu iki saatte yapmıştık.Dedikoduda bitince saat 14:00'e geliyordu.Gamze "kızlar bizim kalkmamız gerekiyor işyerine geçmeliyiz artık bu gün çok boşladık akşam sizi bekliyoruz adresi mesaj atarım"Zeliş"benim de hastaneye gitmem lazım biliyorsunuz hala stajyerim"dedi gözlerini devirerek.Gamze"öğretmenini dinle her soruya da parmak kaldır tamam mı kızım?"dedi şakaya vurarak Zeliş ise "tamam annecim"deyip Gamzenin yanağına bir öpücük kondurdu.Bana"sen"dermiş gibi baktıklarında ben birazdaha oturacam akşam görüşürüz dedim.Onlar gittikten sonra bir kahve daha sipariş ettim.O sırada yan tarafımdaki adam dikkatimi çekti.Donuk gözlerle bana bakıyordu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam arkadaşlar umarım kitabımı beğenirsiniz.Bu benim ilk kitabım ve umarım beni yalnız bırakmazsınız.Şimdiden teşekkür ederim ve MUTLU YILLAR DİLERİM
«««Mutlu Yìllar»»»

Aşk MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin