Herkes İşinde

52 5 0
                                    

Sana bakarken içim geçmiş  severkende ömrüm...

Medyadakiler{Gamze}

Aslıdan:Dünkü olaydan sonra bu gün sorunsuz geçsin diye güne dua ederek başladım.Kalktığımda Zeyno ve Gamze uyuyorlardı.Zeliş ise mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.Yatakta biraz oyalandıktan sonra mutfağa Zelişe yardıma gittim.

-Günaydın Zeliş.

-Günaydın tatlım.

-Ne yaptınız dün nasıl geçti?

-Ooo neler olmadı ki ama şu an geç kalacam akşam kızlarla oturduğumuzda anlatırım.

-Öyle olsun bakalım.

Zeliş çıktıktan sonra bende Zeyno ve Gamze için kahvaltıyı tazeledim giyinmek için de içeri geçtim.Bir jean salaş bir gömlek ayaklarımada butilerimi giydim.Doğal bir makyaj yaptıktan sonra hazır sayılırdım.Üzerime pançomu giyip çantamı da aldıktan sonra evden çıktım.Butiğe vardığımda çalışanlar gelmişti benden önce gelmeleri için yedek anahtarı onlara vermiştim.Yaklaştığımda içerde bir karmaşa vardı.Anlaşılan önemli bir müşteri vardı.Bende içeri girdim.Ünlü iş adamının eşi avukat Cemre Kırıkkaya kıyafetleri inceliyordu.Ben de yanlarına yaklaştım Cemre hanım birkaç kıyafet beğenmişti.Uzun boylu ve zarif bir kadındı.Yaklşık iki saate kadar zorlu geçen alışveriş bitmişti neyseki.Ben dağınıklığı toplarken duyduğum tanıdık sesle arkamı döndüğümde sadece
Yok artık diyebilmiştim..

Zelişten:Doğum gününde sabah tartıştığım mimarı görünce başta şaşırmıştım.Bunun burda ne işi vardı şimdi ya beni takipmi ediyordu yoksa zaten sabahta üstü kapalı tehdit etmişti diye düşünmedim değil ama daha sonra doğum gününün Ediz Karamanın olduğu aklıma gelince onunda burda olmasını normal karşıladım.Çünkü kendisi ünlü biriydi ve ünlü oyuncu Edizi tanımasıda normaldi.Ayy ne olur beni görmesin diyiyordum ki o çoktan karşımda duruyordu.

-Ooo doktor hanım beni görmek için buraya kadar gelmeseydiniz.

-Ne münasebet canım.Ben buraya arkadaşlarıma yardım için geldim.

-Sabah zaten hastaneye gelecektim boşuna buraya kadar zahmet etmişsin.

Ben görevim gereği tadilat boyunca ona eşlik etmeli ve onu memnun etmeliydim.Ama tabiki ona rahat vermeyecektim.

-Ben mi anlatamıyorum siz mi anlamak istemiyorsunuz? sizin burda olacağınızdan haberim bile yoktu.

-Aaa bak tartışmaktan tanışmayı unuttuk Zeliş, ben Mert.Bu arada peşimden koşan ilk kız değilsin o yüzden biraz çaba deyip gitti.

-Bi dk bu bana lafmı soktu?

Gamzeden:Holdingin önüne geldiğimde holdingi baştan aşşağı süzdüm.Holding baya büyüktü umarım daveti burda vermekten vazgeçerlerdi aksi taktirde davatten sonrasını düşünemiyordum.Ben bunları düşüne düşüne içeri geçtim.İçerde beni bir çalışan karşıladı.

-Merhaba ben organizasyon şirketinden Gamze davet için gelmiştim.

-Merhaba bizde sizi bekliyorduk buyrun içeri geçin.

-Teşekkür ederim.

İçeri girdiğimde güleryüzlü bir bayanla karşılaştım.

-Merhaba ben Alev davet için geldiniz sanırım?

-Merhaba bende Gamze.Evet davet için geldim.Daveti burda verecektiniz sanırım o yüzden yapılacak alanı görsem.Bizde hazırlıklara başlasak.

-Evet burda verilecek.Seni davetin yapılacağı alana götürsünler yardım için kardeşim Ateş yanına gelecek.

-Peki teşekkür ederim.

Alev Hanım konuşma boyunca güleryüzlü davranmıştı.Alev Hanımın yanından ayrıldıktan sonra davetin verileceği alana geçtim gerçektende alan fazlasıyla büyüktü.Ben etrafa bakınırken duyduğum sesle arkamı döndüm.

-Merhaba.

Aaa bu doğum günündeki çocuk değil mi?

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım.Geç yazdığımın farkındayım ama vote ve yorumlarınızı bekliyorum ve sizleri çok öpüyorum. Görüşmek üzere....

Aşk MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin