5, Feest

100 3 0
                                    

Lucas heeft ons opgehaald, we rijden nu naar Rico, de gene die het feest geeft.
Rico is een vriend van Lucas. Ik ken hem niet goed, weet dus niet of ik hem wel/niet mag.
Na 10 minuten rijden zijn we aangekomen, het is een groot huis. Het moet ook een redelijk grote tuin hebben zeggen ze.

Lucas parkeert de auto, Mike en ik stappen uit.
Rico staat al ik de deur opening.
"Welkom Lucas, Max, en wie is deze nieuwe?"
"Dat is een vriend van Max." Zegt Lucas.
"Welkom, kom verder." Zegt Rico.
Het is al redelijk druk. Er staan wat meisjes in te korte rokjes, en er is een zwembad.
Mike en ik gaan naar het zwembad,
We zien een schommel stoel, "zullen we daarin zitten?" Zeg ik.
Mike knikt. We gaan in de schommel stoel zitten.

Rico komt naar buiten, hij loopt onze kant op.
"Waarom zitten jullie hier zo alleen afgezonderd?" Vraagt hij.
"We weten niet waar we heen willen." Zeg ik.
"Je kan aan de rand van het zwembad zitten, in de keuken aan de bar, en in de woonkamer."
We besluiten uiteindelijk om aan de rand abn het zwembad te zitten.
Ik kijk het zwembad en de tuin een beetje rond, en dan zie ik hem, de jongen die de keus had, mij of meisjes.
Hij is bi, en was verliefd op me. Ik wist dat hij smoor verliefd op me was.
Ik vond hem ook leuk.

*Flashback:*

Het was een zomerdag.
De avond brak aan, we zaten met z'n 2en bij een rivier.
In eens werdt hij boos, ik wist niet wat te doen.
Hij zoende me.
"Wat wil je nou?" Zei ik. "Mij, of die 30.000 andere meisjes die je gewoon wil doen voor 1 nacht?"
Blair, werdt echt boos.
"Ik...AJUUS!" Schreeuwde hij.
Na die avond heb ik hem genegeerd, hij is 4/5 keer langs gekomen. Ik heb gezegd wat ik ervan vond en daarna heb ik hem nooit gesproken of gezien.
*Einde flasback.*

Blair zag me, hij lachte naar me. Ik lach gewoon terug.
Hij komt op ons aflopen.
"Kom we gaan naar binnen zeg ik tegen Mike."
We staan op en lopen naar binnen.
Ik kijk nog achterom, Blair wil me iets zeggen, alleen wat weet ik niet. Hij krijgt de kans niet van me.
Blair geeft me de Kom-eens-hier vinger.
"Mike; ik ben zo terug. Iemand wil me spreken. Alleen blijkbaar." Zeg ik.
"Is goed." Zegt Mike en ik loop naar buiten.

Ik zie Blair in op de schommel bank zitten, ik loop er naar toe.
"Ja? Je wou me spreken?" Vraag ik.
Blair kijkt op, hij ziet blij.
"Ja...ik wou vragen hoe het met je gaat enzovoort."
"Gaat prima, mijn moeder heeft een nieuwe vriend gevonden, en ik ben hier met mijn stiefbroer. En hoe is het met jou? Hoeveel chicks heb je geneukt?" Vraag ik.
"Waarom heb je zon negatief beeld van me maxwell?"
"Max." Corrigeer ik hem. "Omdat je een player was, je was smoorverliefd op me, we hadden nu gelukkig kunnen zijn, maar jij besloot die chicks op nummer 1 te zetten."
"Luister Max, ik heb alleen maar one Night stands gehad. Ik ben onzeker. Ik wilde je nog bellen om sorry te zeggen en te zeggen hoe erg het me spijt, maar durfde dit niet omdat ik bang, want je laatste woorden waren, 'Ga weg en kom nooit meer terug.' Dus ik was bang dat als ik je zou bellen of op een andere manier mijn excuses oprecht wilde doen, dat je echt heel boos werd, en dat je me voor altijd zou haten."

Ik was stil.
"Ik...luister..." zei ik. "Ik weet niet hoe jou gevoelens voor mij zijn, maar ja, ik denk dat ik niks meer voor je voel. Het is 1 jaar geleden dat we elkaar sproken, ik haat je niet, maar ik mag je ook niet." Zeg ik maar.
"Maxwell, ik hou van je, het maakt niet uit of je nog van mij houd, ik hou van je en wil dol graag gewoon vrienden zijn." Zegt Blair.
"Goed dan, kom mee naar Mike." Zeg ik.
Blair en ik lopen naar Mike, die tussen de meiden zit.
"Mike..." zeg ik, Mike komt naar ons toe en meteen schieten z'n ogen wijd open.
Mike is bang, bang voor Blair?
Ik ga naast hem staan, "Mike, vertel me, wat heeft Blair gedaan?" Zeg ik.
"I...ik wil naar buiten." Zegt Mike.
"Blair jij blijft binnen, ik ga met Mike praten."

Ik loop met Mike naar buiten.
"Mike kom op adem, wat heeft Blair gedaan wat je niet wou?"
"Hij heeft me gebruikt."
"Hoe gebruikt? Waarmee?"
"Ik was een keer best stoned, en hij wou voor een nacht seks met een jongen, wij kenden elkaar nog niet, ik kende Blair best goed. Hij was niet snel uit op meisjes, alleen hielt wel van seks. Ik ben met hem naar bed geweest, hij heeft me verkracht." Zegt Mike.
"WoW wat? De jongen die smoor op me is heeft jou verkracht?"
Mike knikt, ik zie naar binnen, ik heef Blair een kom-nu-even-heel-snel-hier vinger, in nood time is hij bij ons.

Mike is bang, snap ik wel.
"Heb jij Mike tegen zijn zin in dingen gedaan?" Zeg ik en kijk hem recht in de ogen.
"Wat gaat jou dat aan?"
"Misschien omdat het mijn broertje is?"
"Blair jij gaat de waarheid spreken!"
"Ja deed ik. Nu goed? Ik wou seks en ik kreeg het niet. Ik vond Mike fucking lekker. Ik wou hem. Als hij niet mee wou werken zou ik het maar tegen z'n zin in doen."
"WoW, Omg...moment." Zeg ik.
Ik moet eerst even alles op een rijtje zetten.

"Mike kom mee, we gaan naar huis." Besluit ik.
Ik pak Mike bij de hand en loop naar binnen, ik zoek Lucas en zeg dat ik nu weg wil hier.
Lucas was er ook wel klaar mee.
Blair komt naar binnen,
"BLAIR, ik ben klaar met je. Wat je Mike aan deed is verschrikkelijk." Zeg ik voor hij iets kan zeggen.
"Sorry Mike."
"Sorry is te laat, je had het gewoon niet moeten doen, hij is bang, bang voor alles dat te dicht bij komt, alleen ik heb die toestemming," zeg ik en stap in de auto bij Lucas.

Ons GeheimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu