➳ ➽ Ateş'inSuyuღ 6❣

1.4K 97 2
                                    

Senelerce görmediğim insan babam şuan karşımdaydı tamam şok olmadim ama yanında karısı ve kucağında tahminimce 2 yaşında olan vardı benim varlığımı bile bilmiyordu bi ara aradığımda benim kızım yok demişti.Bu benim acı çekmeme neden olmuştu ama artık geçti küçük sarı kafa olan sanırım kardeşim içeriye atladi arkasından Melih bey cicik karısı içeriye girdi o ara bizimkiler mutfaktan çıkmıstı en arkadan Ateş çıktığında kücük sarı kafa Ateşe doğru doğru koşup sarıldı ''Apiiii'' demişti bi dakika ne demisti o abi derken nasıl ya anlamayan gözlerle bakarken Ateşin berki benim kardeşim olduğuydu fakat neden Çetiner soyadını kullanmiyodu?

"Burda biri yani siz 4 lü Melih bey neler dönüyo açıklarmısınız ?" O benim babam deģildi.

"Kızım Su yapma böyle bak bu ufaklık Çınar kardeşin." Kardeşim mi ? Hayır kesinlikle benim kardeşim ve babam yok.

"Benim bir kardeşim yok pardon var ama onlarda kızlardan başka biri değil."dediğimde kızların yüzünde bir sırıtma yakaladım.

"Bak Su anlamak istemiyosun berki ama o annen olucak cadıyla anlaşamıyoduk ancak artık Cansu var hem bak Ateşlede tanışmısın Ateş Cansunun ilk oğlu benden önceki eşinden ."demişti yani babam onu oğlu olarak kabul etmişti

"Bakın Melih bey ben sizi aradığımda bana kızınızın olmadığı Su Çetiner başkasının kızı olduğunu söylediniz şimdi bana kızım demeyin he bu arada size mutluklar kücük sari kafa da size benzemez umarım "diyebilmistim.

"Merak etme Sucuğum Çınarın uyarları aynı abisi ve sana yani ablasına çekmiş."bu mal nerden biliyodu benim uylarimi.

"Cansu hanım bu çocuk insan olsun size ve size benzemesin bana hiç benzemesin çünkü o sarı kafa benim hiçbirşeyim olmuyor.

-BÖLÜM SONU-

Selam ponçiklerim bitanelerim nasılsınız voteleriniz için teşekkürler  ve votelerinizi bekliyorum 😂 sizleri seviyorumm 💋

Ateş'in SuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin