Gdy pocałujesz ich pierwszy raz...
NamJoon
Chłopak pomógł ci w zadaniach z angielskiego, bo nic nie rozumiałaś. Gdy staliście na przeciwko siebie, wpadłaś na genialny pomysł. Musisz mu chyba podziękować, prawda. Stanęłaś na palcach i dałaś mu buziaka w policzek.
-A to za co? -Bardzo się zdziwił.
-To moje "dziękuje" za pomoc w nauce. -Zarumieniłaś się.
Jin
Bardzo się śpieszyłaś do pracy a zapomniałaś upiec ciasteczek dla pracowników, bo masz imieniny. Zadzwoniłaś do niego by ci pomógł a on już przyszedł z wielką tacą wypieków. Nie wiedziałaś jak mu podziękować, więc pocałowałaś go w policzek i uciekłaś.
-Wow. -Nic więcej z siebie nie wydusił.
JHope
Zapisałaś się do chłopaka na lekcje tańca. Miałaś jakiś występ i chciałaś się dobrze przygotować. Wytłumaczył ci wszystko po kolei i chwalił cię za każdym razem. Był z ciebie bardzo zadowolony.
-Naprawdę dobrze ci idzie! -Cały czas się do ciebie uśmiechał.
-Dziękuje. -Cmoknęłaś go w policzek i tańczyłaś dalej.
On nawet się trochę tym nie przejął tylko rozpromienił się jeszcze bardziej.
Suga
Byliście na jakiejś imprezie i graliście w butelkę. Gdy jakaś wasza koleżanka kręciła wypadło na ciebie. Oczywiście wybrałaś wyzwanie.
-Pocałuj Sugę!
Nie byłaś w pełni do tego przekonana ale po chwili zbliżyłaś się do chłopaka i dałaś mu buziaka w usta. Nie był za bardzo tym zachwycony.
Jimin
Byłaś z nim na spacerze i bawiliście się w berka. Biegłaś by chłopak cię nie dogonił. Nagle usłyszałaś jak by ktoś się przewrócił. Obejrzałaś się za siebie a on leżał na ziemi.
-Nic się nie stało? -Podeszłaś do niego.
-Nie, jest okey. -Uśmiechnął się.
Pocałowałaś go w czoło i pobiegłaś dalej. On zaczął się śmiać i powiedział.
-Już jestem uzdrowiony.
V
Gdy bawiliście się nowymi pluszakami, siedzieliście na balkonie. Jeden prawie wypadł ci przez barierki i prawie się popłakałaś. W ostatnim momencie, złapał go TaeHyung.
-Nie wiem jak ci dziękować. -Bo akurat ten pluszak był twoim ulubionym.
-Nie ma za co . -Chłopak się uśmiechnął
Ty wykorzystałaś sytuację i pocałowałaś go w policzek.
-Obyło by się bez tego. -Powiedział obojętnie ale z uśmiechem.
JungKook
Byłaś na zajęciach ze śpiewu, bo bardzo chciałaś się tego nauczyć. Po skończonej nauce, bardzo chciałaś mu podziękować, więc dałaś mu buziaka w policzek.
-A to za co? -Był trochę oburzony...ups...
EXO, BTS i Got7 tak pięknie wyglądali na gali z okazji nowego roku *^*
Pamiętajcie. Dawajcie komentarze z kim ma być następna reakcja i na jaki temat!(Tylko bbandy).
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
CZYTASZ
Reakcje Kpop
FanfictionJaka będzie reakcja idola właśnie na ciebie? Dowiedz się tutaj i pochwal lub naskarż się w komentarzu ^^ #36~ 19.02.2017 - Kocham was