Gdy pokłócicie się o łopatkę do piaskownicy...
Mark
Chłopak bardzo ją chciał, bo była niebieska a druga różowa a on tej nie chciał. Wstał i zaczął sypać na ciebie piaskiem i podniósł rękę.
-Jak mi jej nie dasz to cie uderzę! -Powiedział groźnie.
*To nie Jisung a ty więc prosze nie zwracać na to uwagi*
Renjun
Zrobił minę zbitego mopsa i popatrzył na ciebie. Tak bardzo ją chciał, że zaczął tupać nogą w miejscu.
-Ja, ją, bardzo, chce!
Jeno
Patrzył do telefonu i coś w nim grzebał ale gdy ty zaczęłaś mu ją podbierać to zerwał się na równe nogi.
-ODDAJ TO, BO INACZEJ ZOSTANIESZ STRUSIEM I TWOJA GŁOWA BĘDZIE W PIASKU.
Haechan
Wkurzył się tak bardzo, że przejechał cię swoim magicznym skuterem.
Jaemin
Chłopak spojrzał na twoją rękę i zobaczył jak kopiesz JEGO łopatką. Ale był za nieśmiały, by ci ja zabrać.
-Przepraszam ale...t-to...-Pokazał na nią.
Chenle
Pamiętaj, nigdy nie zadzieraj z chińczykami. A szczególnie jeszcze jak są niscy. Był tak wkurzony, że nie wiedział, co z tobą zrobić. Zabrał ci łopatkę i uderzył cię nią.
-Nigdy więcej.
JiSung
Usłyszał od swoich kolegów, że masz jego własność.
-ALE JAK TO. JA DOSTAŁEM JĄ OD MAMY. NO NIE. -Zaczął płakać.
Zaraz wybije mi 100 obserwujących, nie wiedziałam, że do tego dojdzie...Jeszcze za jakiś czas 30K wyświetleń. Wow. JA I MÓJ UB ŚLEMY WAM WWWIIIEEELLLKKKIIIEEE SERDUSZKO.
CZYTASZ
Reakcje Kpop
FanfictionJaka będzie reakcja idola właśnie na ciebie? Dowiedz się tutaj i pochwal lub naskarż się w komentarzu ^^ #36~ 19.02.2017 - Kocham was