Gdy rozbijesz samochód...
Cory
Pierwsze co zrobiłaś to zadzwoniłaś do chłopaka. Wytłumaczyłaś mu całą sytuację. Na początek nie był zły, a zrozpaczony. Nie wiedział czy ma się śmiać czy płakać.
-Mój nowy samochód...-jęknął.
Jeunguk
Zadzwoniłaś do niego i opowiedziałaś wszystko po kolei. Usłyszałaś tylko sapnięcie jednak po kilku minutach się odezwał.
-Pogadamy w domu...-i się rozłączył.
Kisu
Napisałaś do niego sms, o treści "pomóż mi, rozbiłam samochód". Nie odpisał ci tylko zacisnął mocno oczy.
-Wyśle jej zaraz sms o treści pomagam...-mówił wkurzony.
Hui
Zadzwoniłaś do niego w panice. Płakałaś i to bardzo, a on zaczął się śmiać.
-Bez nerwów. Naprawi się. -uśmiechał się do telefonu.
JinHong
Przybiegłaś do domu cała zmachana. Opowiedziałaś mu wszystko dokładnie. Błagałaś, by sie nie wkurzał.
-Nigdy już ci go nie dam...-zagroził.
HongSeob
Napisałaś do niego smsa. Na początku czytał go dosyć spokojnie jednak im bliżej dochodził do końca bardziej się wkurzał. Rzucił telefonem o ziemie.
-Niech się w głowę puknie! -Wrzasnął.
Changsun
Przyszłaś do domu cała zrozpaczona. Powiedziałaś mu o wszystkim. Przytulił cię mocno.
-Mówiłem, byś uważała. Tak jestem zły ale trudno...-westchnął.
___Sorki, że nie było reakcji, ale szkoła i wgl. Teraz powinny być przez cały tydzień oprócz środy lub czwartku :")
CZYTASZ
Reakcje Kpop
FanfictionJaka będzie reakcja idola właśnie na ciebie? Dowiedz się tutaj i pochwal lub naskarż się w komentarzu ^^ #36~ 19.02.2017 - Kocham was