No hej. Wiem, że równo miesiąc nie było reakcji, ale mam do napisania one shota chanbaeka na 24 czerwca i na urodziny Jongdae. Powiedziałam, że zrobię te dwie rzeczy wcześniej, a zapowiadają się na 15 000 słów X'D
Reakcja BTS, gdy kupilaś sobie nową sukienkę...
Namjoon
Gdy wyszłaś ze swojego pokoju i stanęłś przed nim w salonie, patrzył na ciebie jak zaczarowany.
-Naprawdę Ci w niej ładnie! -uśmiechnął się.
Jin
Chłopak stał przed szatnią w której się przebierałaś. Wyszłaś w pięknej ciemnoniebieskiej sukience.
- I jak ci sie podobam? -uśmiechnęłaś się.
-No, przyznam...wyglądasz okej...-lekko odwzajemnił gest.Suga
Byliście razem na zakupach. Kazałaś mu czekać przed sklepem. Wybiegałaś jak oparzona z niego w nowej sukience w kolorze ciemnego fioletu.
-Powiedz, że ładna. -uśmiechnęłaś się do niego.
-No...-nawet nie patrzył tylko grzebał coś w telefonie.
Hoseok
Wyszłaś do niego odpicowana od góry do dołu. Miałaś na sobie nową sukienkę, którą specjalnie kupiłaś z okazji wesela jego kolegi.
-I jak jest git? -zaśmiałaś się.
-Nawet lepiej niż git! -uśmiechnął się szeroko.
Jimin
Gdy wyszłaś do niego w sukience, którą miałaś rok temu na weselu swojej siostry, patrzył na ciebie dosyć dziwnie.
-O co ci chodzi? -patrzyłaś na niego.
-Bo ta sukienka jest brzydka. -westchnął.
TaeHyung
Miałaś na sobie piękną różową sukienkę, którą dostałaś od niego.
-Jest w sam raz! -byłaś szczęśliwa i to bardzo.
-Ale co jest w sam raz? -zrobił lenny face.
JungKook
Jechaliście na wesele jego cioci brata wujka syna, więc musiałaś być "odpicowana". Kupiłaś białą sukienkę do kolan.
-Moge tak iść? -Wychyliłaś sie zza ściany.
-Pięknie...jednak dla mnie...lepiej by bylo...-wahał się.
-No mów. -splotłaś ręce.
-Bez tej sukienki. -zaśmiał się.
(umieram przez tego gifa, dobranoc)
CZYTASZ
Reakcje Kpop
FanfictionJaka będzie reakcja idola właśnie na ciebie? Dowiedz się tutaj i pochwal lub naskarż się w komentarzu ^^ #36~ 19.02.2017 - Kocham was