Tür: OC
Karakter: Zhang Yixing
Kelime Sayısı: 1007
***Köpeğin Dolly tekrar kustuğunda ağlamaklı bir ses çıkardın. Bir kaç gündür bu böyleydi ve sen ne yaparsan yap bir türlü geçmemişti.
Dolly sızlanarak bacaklarına sürtündüğünde derin bir nefes aldın. Suyunu içmesini sağlamak adına onu su kabının yanına götürdün. Suyundan çok az içen köpeğini yavaşça yatağına bıraktıktan sonra yerdeki kusmuğu temizlemek için banyodaki temizlik malzemelerini almak üzere acele acele ilerledin.
Yeri temizledikten sonra Dolly'de hazırlayıp hayvan pusetine koydun. Artık kesinlikle bir veterinere gitmen şart olmuştu.
Otobüse atlayıp sonunda merkeze geldiğinde alel acele en büyük ve güvenilir olan veteriner merkezine ilerledin. Dolly yol boyunca sızlanmaya devam etmişti.
İçeri girdiğinde sekreterden sıra numarası aldın. Senden önce iki kişi daha vardı.
Herkes sırayla içeri girdikten sonra sonunda senin sıran geldiğinde yerinden kalkıp kapıyı tıklattın ve içeri girdin.
"Merhaba Bay Zhang." Veteriner yerinden kalkıp seni selamladıktan sonra oturdu. Ardından sende kucağındaki puset ile birlikte koltuğa oturdun.
"Sorun nedir?" Ilgili bir şekilde sana bakan doktora baktın.
"Köpeğim Dolly bir kaç gündür sürekli kusuyor. Yemek yiyemiyor ve yeterince su da içmiyor."
"Pusetinden çıkarın bir muayene edeyim." Kafanı sallayıp Dolly'yi pusetinden çıkardın. Canı çok yanıyor olmalıydı ki hala sızlanmaya devam ediyordu.
Doktor Yixing, Dolly'yi senden alıp muayene için sedye'ye koydu. Ilgili bir şekilde rutin kontrolü yaparken arada dudaklarını kendi kendine büzüyor ve mırıldanıyordu.
"Kan tahlili yapmamız gerek minik Dolly." Doktor eline şırıngayı alınca korkulu bir nefes aldın.
"Gelip Dolly'nin başını okşayarak sakinleştirin lütfen." Kafanı sallayıp Dolly'nin yanına gittin. Ufaklık sızlanırken elini onun başına koydun ve hafif hafif okşamaya başladın.
"Geçecek Dolly. Canın yanmayacak artık." Yixing sana tebessüm ile baktıktan sonra iğneyi dikkatli bir şekilde Dolly'nin bacağına geçirdi.
Dolly hissetiği acı ile yüksek sesli bir şekilde bağırdığında dudağını ısırdın. Elini onun karnına koyup her zaman hoşlandığı bir şekilde okşamaya başladın. Dolly biraz sakinleştiği sırada Doktor elindeki kan tüpüne bir şey yapıştırıp üzerine bir takım şeyler karaladı.
Sen ise bu sırada köpeğini kucağına almış sırtını okşuyordun. Bay Zhang dışarıdaki sekreterini çağırıp kan tüpünü tahlil için labaratuvar katına gönderdikten sonra odaya geri döndü.
"Iyi olacak mı?"
Doktor sana gülümseyerek baktığında yanağındaki gamzesini gözler önüne sermişti. Gözün bir müddet gamzeye takıldığında düşündüğün şey onun nasıl bu kadar derin olabileceğiydi.
"Aslında test sonucu gelmeden bir şey diyemem ama bana kanda enfesiyon var gibi geldi. Bir kaç tane vitamin ve ilaç yazacağım ve bu gece burada kalması daha iyi olur."
"Ama bırakmasam olmaz mı? Ben evde de iyi bakarım." Dediğin şey üzerine Bay Zhang gülümsedi.
"Serum takıp gözetim altında tutarsak daha çabuk iyileşecektir." Dolly'nin daha iyi olması adına mecbur onay verdin.
Dolly'i bıraktığına dair kısaca bir belge imzaladın. Fakat için bir türlü rahat etmiyordu.
"Şey... acaba kliniğin numarasını alıp arada bir kontrol etmek için arayabilir miyim?" Yixing anlayışla kafasını sallayıp seni onayladıktan sonra masadaki kartlardan birini sana verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot OC (EXO)
Short StoryBu kitap birbirinden bağımsız OC One Shot'lar içermektedir. -Yazarın, akıl hocaları Haute,Somi'ye ve KTalk grubundaki her bir değerli üyesine ayrıca okuyucularına Yılbaşı hediyesidir.- -Tüm hakları OC zaman girdabında saklıdır.- #Kısa Hikaye 157 -R...