Fake Love? (Part I )

8.9K 389 113
                                    

Tür: OC
Karakter: Kim Jongin
Kelime Sayısı: 957

***

"Hayır JongDae olmaz!" Jongin okulun kafeteryasında arkadaşına sinirli bir şekilde karşılık verdiğinde yüksek ses sebebi ile bütün kafalar onların masasına dönmüştü.

Jongdae gözlerini devirdi ve arkasına yaslandı.

"Ne var yani bir kere istediğim bir şeyi yapsan? Çok büyük bir şey de istemiyorum."

Jongin şok olmuş bir şekilde arkadaşına baktığında masada oturan diğerleri ikisini hem eğlenerek hem de onaylamaz bir şekilde izliyordu.

"Çok büyük bir şey değil mi? Sen deli misin Dae?! Bana sevmediğim biri ile çıkmamı söylüyorsun!" Jongin dişlerinin arasından tıslarcasına konuştu.

"Bak Jongin Kuzenim şuan umutsuz. O benim için kardeşten farksızdır. O sikik herif onu herkesin içinde rezil etti. Alt tarafı onu biraz mutlu etmeni istiyorum. " JongDae umutsuz bir ses tonu ile konuşunca Jongin kararsızlıkla iç çekip arkasına yaslandı. Gözleri herhangi bir onay almak istercesine JoonMyeon'a kaydığında JoonMyeon gerilerek ensesini kaşıdı.

"Kendi kararlarını verebilecek kadar büyüksün Jongin."

Jongin yenilmişlikle iç çekti ve JongDae'ye onayladığına dair kafasını salladı.

***

Elindeki yemek tepsisi ile boş bulduğun yerlerden birine oturdun. Insanların sana aşağılar bir şekilde bakıp fısıldaşmalarını göz ardı etmeye çalıştın.

Son 1 aydır durum böyleydi zaten. Seni gördükleri anda dalga geçmeye başlıyorlardı. Ve hepsi o karaktesiz YoonShik yüzündendi. Ondan hoşlanıyordu ama o sırf sen ondan hoşlanıyorsun diye seninle bütün okulun önünde dalga geçmişti. Derin bir nefes alıp önündeki yemeği kaşıklamaya koyuldun. Pek iştahın olmasa da bayılmamak için bir şeyler yemeye çalışıyordun.

Bir süre sonra masandaki boş sandalyelerden birinin çekildiğini duydun. Kafanı kaldırdığında görmeyi beklediğin kişi kuzenin Jongdae iken sen onun tam tersi birini görmüştün.

Kim Jongin şuan masanda oturuyordu. Okulunuz biricik gururu olan Kim Jongin masanda oturuyordu ve sen göz ucu ile etrafa baktığında kafeteryada olan çoğu kişinin size baktığını fark etmiştin.

Jongin boğazını temizleyip kollarını masaya dayadı ve biraz öne doğru eğildi.

"Merhaba?" Tedirgin bir şekilde karşındaki gence baktın. Kim Jongin'in seninle ne gibi bir işi olabilirdi ki?

"Merhaba?" Jongin aynı şekilde karşılık aldığında bir iki saniye gözlerini kırpıştırdı. Ardından kıkırdayarak arkasına yaslandı.

Yan masadaki kızların iç çekişlerini duymuştun.

"Çıkışta boş musun?"

"Ne?" Aniden gelen soru ile şaşkınlığını gizleyememiştin.

"Çıkışta boş musun?" Jongin kaşlarını kaldırarak sorusunu tekrarladı.

"Bana neden bunu soruyorsun?" Tek kaşını kaldırıp gerçekten ne yapmaya çalıştığını anlamak istercesine bakmaya başladın.

"Seninle bir şeyler içmek istiyor olamaz mıyım?"

Aldığın cevap sinirle gülmene sebep olmuştu. O da aynısını yapacaktı işte. Aynı YoonShik gibi seninle oynayacak ardından bütün okulun önünde rezil edecekti.

"Olamazsın." Sert bir şekilde Jongin'e cevap verdiğinde genç adam kaşlarını çatarak sana baktı.

"O neden?"

One Shot OC (EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin