-3-

49 7 0
                                    


Olay yerine varan Ali etrafta dolanan polisleri görünce gözlerini devirdi. Artık cinayetlerden, katillerden, umut kırıcı şeylerden bıkmıştı. Sürekli ceset görmek cidden sinir bozucu olmaya başlamıştı. Oysa mesleğine ilk başladığında herşey yolunda gibiydi. İlk günler garipsese de daha sonraları olayları çözmeye başlayıp katilleri bulduğunda  mutlu oluyordu. 2 senelik memurluk hayatında bulunamayan bu katil onu yavaş yavaş mutsuzluğa sürüklüyordu.
"Komserim"
Gökhan'ın sesini duyan Ali ürpererek kendine geldi.
Gökhan aşağıdaki ağaçlık alandan hızlı bir tempoyla Ali'nin yanına ulaşmaya çalışıyordu. Yanına gelince hafif duraksayarak nefes aldı, gözaltları morarmıştı.Oldukça yorgun gözükuyordu. Uzun zamandır düzgün uyku uyuyamıyor gibiydi. Diğer stajerler gibi değildi Gökhan, her olaya katılıyordu. İyi bir polis olabilmek için gördüğü herşeyi not alıyordu. İyi bir polis olacağı şimdiden belliydi. Ama henüz staj yıllarında bile bu kadar önemseyip, ilgilenip , yorulması Ali'yi endişelendiriyordu.

-Ceset aşağıda gölün yanındaki mağarada bulunmuş. Koray ihbarı yapan iki kişiyle konuştu ama sizde konuşun diye şuan ambulansda bekletiyoruz. Kadın büyük bir şok yaşamış. Polisi arayan sevgilisiymiş.
+ Peki. Söylediklerinin doğruluğunu araştırdınız mı? Ayrıca kadın ve sevgilisi hakkında bilgi toplayın. Biraz sonra tanıklarla konustuktan sonra bu bilgiler üzerinden birkaç teori üretmeye çalışırız.
- Tamam o zaman. Sanırım ilk olarak cesedi görmek istersiniz komserim.

Birlikte göle doğru  yürümeye başladıkları sırada mağaradan çıkan olay yeri inceleme ekiplerine  bakılırsa inceleme bitmişti.
Mağaraya giren Ali mağaranın en karanlık köşesindeki ışıklandırılmış alana bakakaldı.

Duvara ellerine saplanmış olan oklarla asılmış bir adam vardı. Adamın çıplak gövdesi kalbine saplanmış olan bıçak yüzünden kanla kaplanmıştı.

Gökhan Ali'nin tepkisini ölçmek istercesine dikkatle yüzüne bakıyordu.
"Katilimiz okları seviyor sanırım" dedi Ali kafasını yavaşça çevirirken.

"Otopsi raporunu yarın istiyorum. Çıkınca hemen bana getir"
Gökhan "Tamam" diyerek olay yerinden ayrıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Adalet için ÖLDÜR !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin