Dolabından siyah sade iç çamaşırlarını çıkardı ve banyoya girdi önceden hazırladı ılık suya girdi suya biraz kahve kokulu köpüklerden döktü ve biraz rahatlama dileğiyle ılık suya girdi.Birkaç saat sonra uçağı vardı Türkiye'ye dönüyordu 1 yıl önce annesini kaybettiği için babası onu yurt dışına göndermişti -annesinin ölümünü unutsun diye-kızın annesiyle arasında çok güçlü bir anne kız ilişkisi yoktu ama annesini severdi.Küçükken babasıyla zaman geçirirdi dövüş kursları,silah kursları ve babasıyla beraber babasının işini öğrendi zamanlar hep "bu şirketin başına ben geçicem diyordu"babası bu sözleri duydukça mutlu oluyordu kızını yer altına sokmak istemiyordu kendisini koruması için ona dövüş olsun silah kullanma gibi şeyler öğretiyordu fakat kızı büyüdükçe babasının yer altının önemli kişilerden olduğunu öğrenmişti ve yer altına girmek istiyordu bu yüzden babasıyla daha çok zaman geçiriyordu annesinin yüzünü zor görüyordu annesi ölmeden birkaç yıl önce kızına özel bir hoca tutmuştu bu hoca kızın bütün dersleriyle ilgilenecek ve onu başarılı bir öğrenci yapacaktı kız ilk başta istemedi itiraz etti ama sonra kabul etti matematik,kimya,fizik,biyoloji ve daha fazlasında kendiyle yaşıt insanlardan daha bilgiliydi.
Esmer güzel bir kızdı.Gözleri yemyeşildi saçları siyahtı uçları yeşildi ve bu yeşil kızın gözlerini dahada belirginleştiriyordu 1.84 boyuyla 55 kilo olması orantılı gibiydi kemikleri de iri olunca boyu ve kilosu tam orantılı oluyordu.
Küvetten çıktı ve havlusunu vücuduna sardı ve yatağına uzandı yarım saat aradan sonra iç çamaşırlarını giyindi ve dün bavula koyarken ayırdığı şeyleri giyinmeye başladı siyah kalçasının hemen altında biten kısa pantolonu onun ütüne gözleriyle aynı renkte tek omzu düşük bol göbeği açık bulüzü giyindi kulağında yedi delik vardı 1 tanesi kıkırdağndaydı diğerleri normal yerlerinde hepsine bire küpe taktı ve yeşil ayakkabısını giyindi saçını taradı eşyalarını ve telofonunu aldı siyah valizini sürüklemeye başladı oteldeki çıkış işlemlerini hallettikten sonra NOBLE M600'üme bindi ve hava alanına sürdü pasaport vb.işlemleri haltettkten sonra anonsu beklemeye başladı anonsun yapıldını duyuna uçağa bindi ve içinden "türkiye yolcusu kalmmasın ilk işim orda bir çiğköfte yemek olacak"sözcü oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Chick-Litbu kitap geceye esen poyrazın hikayesi #GECE'NİN BAZI KÜFÜRLERİ# " ayağını götüne sokarım balerin gibi dolaşırsın "-elimi kalbime götürdüm ve "şurama bi poyraz oturdu"didim