*Arabadan indi ve koşarak o iğrenç hastaneye girdi Baekhyun. Resepsiyonun önüne gelerek nefes nefese konuştu.
''Park Eun Mi! Durumu nasıl? Nerede?''
''Sakin olun efendim. Yarım saat önce hasta ameliyata alındı.''
Baekhyun sinirle kükreyerek yanındaki sandalyeyi devirdi ve duvara tekmeler savurmaya başladı. Arkasından yetişen üyelerse onu sakinleştirip kolundan tutmaya çalışıyordu. Fakat Baekhyun onları itiyordu.
''Nerede bana tarif et!''
''2. Katta koridorun sonunda sağ tarafta.''
*Baekhyun karşısındaki bayanın cümlesine son vermesiyle merdivenleri koşarak çıktı ve ameliyathanenin önüne geldi. Peşindense her zaman ki gibi arkadaşları geliyordu.*
''Eun Mi lanet olsun çık oradan!''
''Baekhyun sakin ol böyle bir şey değişmeyecek!''
Suho her ne kadar Baekhyun'u sakinleştirmeye çalışsa da bir şey ifade etmiyordu. Baekhyun çoktan delirmişti bile. İçeriden bir hemşire çıktığında hepsi birden yanına geldi ve durumu sordular.
''Nasıl oldu, o neden burada?''
Sehun'un sakin ve sessizce çıkan sesiyle hemşire buruk bir ifadeyle konuştu.
''Hastaneye getirildiğinde fazla kan kaybetmişti ve vücudunun her yeri yara içindeydi. Büyük bir tır kazası geçirmiş. Bulunduğu arabanın camlarının kırılmasının etkisiyle de her yerine cam parçacıkları saplanmış ki bu parçaların bazıları gözle görülemeyecek kadar küçük. Yani riskli bir operasyon geçiriyor. Komaya girme ihtimali yüksek.''
''Lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun!!!''
Baekhyun duydukları üzerine daha da çıldırmıştı ve duvara ardı ardına yumruklarını geçiriyordu. Herkesin gücü aniden bitmişti sanki hepsi yere devrilmişti.
''Benim Call Of Duty arkadaşımı zombiler öldürdü mü şimdi?''
''Sus aptal! Metin2 de ölmek diye bir şey yok. Ölen tekrar canlanıyor. O canlanacak!''
Gözyaşları eşliğinde saçmalayan Sehun ve Chanyeol'e bir şey diyememişti bile Baekhyun. Çaresizce kafasını duvara vuruyordu. Yarım saatin ardından tiz bir ses duyulmuştu ve içeri neredeyse tüm doktorlar girmeye başlamıştı. Baekhyun şişmiş gözlerini kapıya dikip ayağı kalktı ve içeri girmeye çalıştı. Fakat görevliler doğal olarak engel olmuştu aşık adama.
''Çekilin! O beni istiyor biliyorum ben olmadığım için yapamıyor bana ihtiyacı var! Eun Mi duy sesimi ben buradayım sevgilim!''
Baekhyun her kelimesinde daha çok bağırıyor ve hıçkırarak ağlıyordu. Böyle olamazdı. Bunu hiç hayal etmemişti. Etmek de istemiyordu, tüm bunların bir kabus olmasıydı dileği.
''Üzgünüm efendim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp | Baekhyun
FanficBilinmeyen: En çok da şapşal hallerini seviyorum Byun Baekhyun. Ne olursa olsun bir idol olmanı umursamadan seni sevmeye devam edeceğim. [Whatsapp 1|•Baekhyun] (Best record 1) |08.11.2015 - 09.03.2016|