2. kapitola #Slavíme rok

13.3K 79 0
                                    

Dnes je to přesně rok, co chodím s Jimem. Nikdy nezapomenu na náš první polibek, ale teď? Potřebuju víc než jen líbaní a trochu ošahávání, všechny holky ze třídy, i ta nejhnusnější - Berta to má za sebou. Jen já se cítím furt plná nedočkavostí, až to vyzkouším. Jaké bude mé poprvé, bolestivé nebo si užiju vše? Jaké budeme mít povlečení a jak dlouho to bude trvat?

Dnes Jim nepřijde, má trénink, dělá bojové sporty, to mě hecuje ještě víc, protože má dokonalé tělo.

Jsem sama doma, už mě nebaví hrát ty onlinovky, žadné čtení knížek. Upoutala mě reklama na postranní liště mého webového prohlížeče.
"Jak zvětšit penis o 10cm" Rozklikla jsem tuto stránku a najednou se mi objevila seznamka s lidmi v okolí. Rychle jsem se vyklikla z této stránky, ale najednou ve mně něco řeklo,: "když jsi doma, udělej si dobře".
Chvíli jsem přemýšlela, co budu dělat a pak mě to napadlo. Poprvé jsem zadala do google prohlížeče k vyhledání pro mě donedávna sprostá slova: porno online.
Po najetí miliony stránek jsem klikla na tu, co se mi zdála velmi upoutající a předemnou se objevil obdélník se souhlasem, zda mi je 18 let. Jasně, do 18ti mi zbývají 3 roky, ale já chci teď. Klikla jsem myší na 'souhlasím s podmínkami' a obrazovka se mi přepla do rudě červené stránky s bílým písmem. V první chvíli jsem si řekla: skvělá grafika, v zápětí jsem si vzala noťas do postele a sundala si kalhoty. Chtěla jsem poprvé vyzkoušet, co dokážu sama se sebou..

CHCI VÍCKde žijí příběhy. Začni objevovat