Po pětiminutovém kouření jeho údu jsem si vedle něj lehla, vzala jeho ruku do své a přitulila se. Tiše jsem mu do ouška pověděla, děkuju. (Ach, na tohle jsem čekala rok!)
Jim nebyl tak unavený jako já, proto mi odpověděl pohybem sve ruky zajíždějící opět do kalhotek, které jsem si před 10 minutama oblékla.
Jime, ty nemáš dost? Zasmála jsem se.
Jim pokračoval krouživým pohybem svých prstů. Začal mě k tomu líbat na krku, což nemám ráda, ale naprosto to miluju. Po každém polibku podléhám víc a víc. Přestal mě líbat, podíval se na mě a usmál se. Miluju jeho úsměv.Chtěla jsem víc, ale byla jsem unavená. Nevím co chci, chci ještě dnes jeho v sobě? Tenhle den si budu pamatovat navždy.
Jim si mě otočil tak, abych ležela na bříšku. Zvedl mě. Byla jsem na čtyřech. Nevím, co chce udělat.
Najednou jsem ucítila bolest. Bolest, kterou jsem nikdy nezažila. Anál.
Pomalu mi zasouval svou chloubu do mého brown otvoru. Au. Chtěla jsem zakřičet, aby přestal. Bolí to!
Nevydržela jsem tu bolest a řekla: "Jime, to bolí!" Jim se jen nahnul k mému uchu a pověděl: "já vím, tak vydrž kočičko, chtěla si to tvrdě."Ta bolest byla ukrutná, konečně byl ve mně celej. Furt jsem myslela, že umírám. Najednou se mi v hlavě procvaklo, že to tvrdě chci. Začla jsem jet naproti Jimovi. Přirážel a já mu šla v protisměru. Užíval si to. Trvalo to necelých 5 minut. Takhle unavenej snad nikdy nebyl. V poslední chvilce, v posledním zásunu zasunul až po kořen, což byla uz délka, takže to jsem vyjekla. Ah! Bylo po všem. Plácl mě po zadečku, chvíli se nic nedělo.
(Ať už se oblíkne, víc nezvládnu.)"Dnes už tě nechám, ale nezlob", řekl Jim.
ČTEŠ
CHCI VÍC
Novela JuvenilV hlubokých snech máme chtíč o co nejvíce záživné sexualní hrátky a když jich dosáhneme, chceme víc. Příběh patnáctileté Sáry, která se svým přítelem poprvé vyzkoušela víc než obvykle. Po neobvyklém sexuálním zážitku se stala závislá na těchto prak...