Držím svůj dech pod pod tlakem plic, půl minuta utekla. Začla jsem pomalinku rozdejchávat to, co se právě děje. Jim se usmíval a přitom si hrál jako malý. Mé tělo furt cukalo, nahoru, občas zatlačilo do matrace, která je měkčí. Můj jazyk brouzdil horním patrem. Zuby chtěly kousat rty. Kousla jsem se. Au. Jim se na mě podíval, všiml si prokouslého rtu, nahnul se nade mě, políbil mi krvavé místo a zpátky se vrátil do své práce. Sedla jsem si. Najednou jsem zaslechla svůj žaludek. Když jsem se pohla, můj žaludek slyšel i Jim. Bylo mi trapně, ale začla jsem se smát. "Máš hlad?", zeptal se mě Jim. "Příšernej!", odpověděla jsem mu a vzala jeho ruku. Zatáhla jsem ho do prázdné kuchyně. Vytáhla jsem z lednice salát a nechala pootevřenou lednici. Jim nahlédl do lednice a vzal si malou colu. Sedli jsme si s jídlem k televizi v obýváku a začli jíst z jedné misky těstovinový salát. Když si Jim vzal první lžíci, polkl a políbil mě. Po druhé lžíci polkl, a polibek smiřoval na krk. Celá jsem se zachvěla. Opatrně jsem položila misku se salátem na stůl a objala ho kolem krku. Najednou mi začal sundávat tričko. Seděla jsem na gauči ve spodním prádle. Černé krajkované kalhotky a bílá podprsenka. Začli jsme se líbat, mé tělo se začlo značně zahřívat. Jim mě pohladil ledovýma rukama po krku. Zastřesla jsem sebou. Podal mi ruku. Chytla jsem ho a on si mě odvedl do mého pokoje. Najednou mě hlad opustil. S úsměvem jsem následovala Jima kráčejícího přímo do mé postele. Sundal si triko, kalhoty, ponožky. Sáhl si do trenek a začal mačkat tu bouli, která mu tam rostla a rostla.
Lehla jsem si na postel. Nohy jsem uvolnila a trochu roztáhla od sebe. Naklonil se ke mě se svou chloubou a pomalu zasunul. Hlavou mi prolítlo spoustu myšlenek. Pomalu ho ze mě vytahl a opět přirazil. Furt dokola. Chvíli jsem jen cítila pár divných pocitů..ah. Čím déle přirážel, tím víc jsem chtěla, aby nepřestával.
Pravou rukou mi začl mačkat prso a levou mi držel nohu. Vyklouzl a mě přepadl smích. (Sar, nesměj se, on za to nemůže.) Chvíli jsem kvůli té nehodě nedýchala, abych nevyprskla smíchy. Nečekaně do mě vnikl a já najednou hekla. Musela to slyšet naše sousedka Robbinsová. Trvalo to zhruba 10 min a už jsem věděla, že je konec, že už nemůžu, orgasmus.
Chvíli po mně přestal i Jim. Rychle jsem popadla jeho úd a začla mu rukou pomáhat. Chtěla jsem ho unavit tak jako on mě.
ČTEŠ
CHCI VÍC
Roman pour AdolescentsV hlubokých snech máme chtíč o co nejvíce záživné sexualní hrátky a když jich dosáhneme, chceme víc. Příběh patnáctileté Sáry, která se svým přítelem poprvé vyzkoušela víc než obvykle. Po neobvyklém sexuálním zážitku se stala závislá na těchto prak...