3. kapitola #kdo si hraje, nezlobí

15K 76 0
                                    

Po sundání svých modrých džín jsem  zakryla své nahé tělo peřinou, která byla jen pouhou jistotou mezi mnou nahou Sarah a rodiči či mladšího bratra, kteří se mohli vrátit v jakoukoliv dobu.
Začla jsem se upřeně dívat na notebook, ve kterým jsem měla puštěné hodinové porno. Dívka ve věku zhruba 20 let si svlékla své ošacení a začla se mazlit se svým pohledným o něco starším přítelem.
V té chvíli má pravá dlaň pohladila ňadra a levá ruka mířila níže.
Chvíli jsem sama sebe hladila pod černou peřinou, začínalo mi být vedro. Byla jsem nervózní, rodiče se mohli ihned vrátit z nákupu a vidět to, co dělám, přesto jsem pokračovala, chtěla jsem víc.
Má pravá ruka zajela k mé dolní části a začla si hrát, chtěla jsem zkusit experimentovat, zajela jsem jedním prstem dovnitř, zajímalo mě, co tam je. Po vniknutí pravého ukazováčku jsem zaklonila hlavu. Co to bylo? Přeci nemůžu zaklánět hlavu, když se mi tam něco objeví.
Sar potřebovala víc.
Přidala jsem k ukazováčku i svůj prostredníček a pohledem jsem zavítala zpět na obrazovku přenosného notebooku.
Byla to slast, při které se moje hlava zakláněla ještě víc. Zajížděla jsem prsty dovnitř a ven.
V té nejlepší chvilce, zrovna mladá dáma jela na kulturistovi, rodiče klíčem otevřeli vchodové dveře a zařvali: Sáro, miláčku, neseme ti jídlo.
Rychle jsem se oblékla do kalhot, zaklapla noťas a utíkala za nimi.
Kolem zrcadla, které mám pověšené vedle dveří jsem zpomalila, až jsem se zastavila. Ve zbytku vzrušení jsem si olízla prsty, které mě udělaly a vylítla jsem s úsměvem z pokoje.

CHCI VÍCKde žijí příběhy. Začni objevovat