6. kapitola

210 16 0
                                    

Z pohledu Sabči
...jsem hrozně zvědavá co je to za překvapení. Mám se bát nebo se nemám bát. Doufám že se Vadim rozhodne správně a dítě si budeme moc nechat. Vzpomněla jsem si že mám sraz s Terkou (MamaLifeStyle). Rychle jsem se oblékla bylo za 10 minut 2 a vyrazila. Byla jsem tam asi o 2 minuty dřív. Terka přišla akorát a šli jsme na kafe.

: ,,musím s tebou probrat jednu neodkladnou věc"
Terka se zarazila ale potom přece povídá ,,o co jde"
: ,,jde o tvého syna Šimonka"
Terka: ,,co je s ním"
: ,,neudělal ti ho náhodou Vadim?"
Terka: ,,no... "
: ,,všechno mi řekl ale potřebuju to slyšet i od tebe že máš Šímu s Vadimem"
Terka: ,,Sabi nebudu ti lhát. Šíma je opravdu ze vztahu s Vadimem, ale prosím nerozcházej se s ním má pro tebe opravdu nádherné překvapení"

Zůstala jsem stát s pusou otevřenou dokořán. Nemohla jsem to unést, ale Vadima miluju a naší dcerku taky vím že to není dobré řešení, ale jestli se Vadim rozhodne pro potrat tak asi půjdu i když to pro mě bude hodně těžké.

Terka: ,,Sabi jsi v pořádku vypadáš vystresovaně co se děje?"
: ,,Teri já to neunesu jestli se Vadim rozhodne pro potrat tak to nepřežiju"
Terka: ,,řeknu že ta holka se kterou čekal dítě byla Carrie"
: ,,Kirsten?"
Terka: ,,jo, moc jí miloval, ale ona udělala to co ostatní youtuberky"
: ,,odmítly ho"
Terka: ,,jo jak to víš?"
: ,,Vadim, na prvním rande mi všechno řekl"
Terka: ,,aha"

Na kafe jsme nakonec nedošly ale co jsem s ní potřebovala probrat jsme probraly cestou do kavárny. Bylo za 5 minut 6 musela jsem tedy pohnout, ale stihla jsem to. Když jsem přišla domů byla tam Carrie, Natyla, Nikol, Verča Spurná, Andy, Teri Blitzen, Domča, Markét, Fallenka, Kovy, Dominik, Denis, Peťa, Stejk, Vláďa, Nejfejk,Ati, ale když jsem projížděla očima všechny někdo mi tu chyběl. No jasně Terka.

Vadim: ,,ahoj Sabi pojď dál"
: ,,Vadime (zašeptala jsem mu do ucha) pojď se mnou do kuchyně"
Vadim šel tedy se mnou ,,lásko co se děje?"
: ,,proč tu jsou a proč tu není moje nejlepší kamarádka Terka, Sára a Aneta?"
Vadim: ,,Terka mi psala že nemá čas a Sára s Anetou to nestíhají"
: ,,a co nestíhají, Vadime ty mi něco tajíš"
Vadim: ,,Sabinko tajim ti to protože to je to překvapení "
: ,,aha"
Vadim: ,,pojď pařit, ale nebudeš pít alkohol"
: ,,dobře" a šli jsme do obýváku kde Carrie prohodila ,,
Vadime neskrývej to před Sabčou a udělej to" netušila jsem co má udělat ale byla jsem jako na trní.

Vadim: ,,takže Sabi, já tě tímto prosím o tvou ruku a také tě prosím nech si naší Johanku já se s tím smířil. Miluju tě a to co je v nás"

Tak tímhle mě dostal. Stála jsem jako přibitá k zemi, ale Vadima jsem musela obejmout a políbit. Pak přišli gratulace, ale já jsem byla smutná

Vadim: ,,lásko co se děje proč jsi smutná?"
: ,,jak bych neměla být smutná když tu není Terka, Sára a ani Aneta.
Vadim: ,,ale zlato oni tu jsou s námi"

Najednou vyskočily z poza křesla se slovy ,,překvapení Sabi" tak tímhle mě dostali všichni. Já jsem se rozbrečela radostí Vadim mě chytil a objal a před všemi políbil hrozně jsem se začervenala, pak načli šampaňský, ale jelikož čekám Johanku tak jsem nemohla proto jsem si nalila džus. Šla jsem spát kolem 3 hodin ráno a vstávala někdy kolem 9- půl 10. Šla jsem si udělat snídani mezitím přišel Vadim a chytl kolem pasu a zacal mě líbat...

Takže ahoj doufám že se kapitolka líbila pokud ano dejte hvězdičku a nějaký pozitivní komentářík tato kapitolka je poněkud rozsáhlá než jinačí kapitolky. Tak se zase uvidíme u další kapči zatím ahoj

Vaše Sabinka


Vadim a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat