Dnes mám jít domů,ale nepůjdu sama. Půjde se mnou Sofí (zdr. sestra- kamarádka). Vadim pro mě má přijet kolem 9. Sofí sehnala doktorku Trpkou mojí ošetřující doktorku abych mohla v 9 vyrazit se Sofí domů. Když jsme jeli domů potkali jsme Carri s Denim moc jim to přeju. Od návštěvy gynekologie se mi Ketrin vůbec neozvala. Měla bych ji zavolat a zjistit co se děje. Pak mi to došlo Explo se s ní vlastně rozešel jen co zjistil že s ním čeká dítě, ale jak to bude s Momou co když s nim taky bude čekat dítě to ji taky pak opustí?? Budu ji muset napsat nebo zavolat třeba půjdeme na kafe a Sofí třeba může pohlídat Johču.
...........
Volám KetrinKetrin: ,,Sabi??"
Já: ,,ahoj Ketrin"
Ketrin: ,,potřebuješ něco??"
Já: ,,no napadlo mě jestli by jsme nezašli ven??"
Ketrin: ,,jo jasně kdy a v kolik??"
Já: ,,no já mužů prakticky pořád"
Ketrin: ,,tak dneska a teď??"
Já: ,,fajn a kde se sejdeme??"
Ketrin: ,,u orloje"
Já: ,,tak fajn"
................
Sofí je naštěstí doma a tak může Johču pohlídatJá: ,,Sofí??"
Sofča: ,,ano Sabi?"
Já: ,,půjdu s kamarádkou ven a potřebuju pohlídat Johanku"
S: ,,jo jasně pohlídám ti jí"
Já: ,,děkuju"
S: ,,nemáš zač"
...................
Já: ,,lásko jdu ven s Ketrin"
V: ,,jasně Johču bereš sebou??"
Já: ,,ne hlídá jí Sofí"
V: ,,dobře a lásko zítra odjíždím na Cine Tube"
Já: ,,cože už zítra??"
V: ,,jsou povoleny 3 osoby a já bych tam chtěl vzít vás holky i Sofču"
S: ,,cože?? To tam chceš vzít i mě?? Já se o youtube moc nezajímám"
V: ,,to nevadí"
Já: ,,a kam to všechno jedeme??"
V: ,,Pardubice, Zlín, Praha, Ostrava, Hradec Králové, Karlovy Vary, Olomouc, Česky Krumlov a pak ještě Bratislava"
Já: ,,cože tolik tam všude s Johčou nemůžeme"
V: ,,Sabi jestli chceš jet na dovenou až támhle někam do Karibiku musí se Johy naučit jezdit po České republice"
Já: ,,lásko ty chceš na dovolenou do Karibiku??"
V: ,,jako rád bych se tam podíval a vím že je to tvůj sen jet na dovolenou do Karibiku"
Já: ,,a Sofí pojede s námi??"
V: ,,bydlí s námi je součást naší rodiny takže jo"
Já: ,,jupí"
V: ,,a to sis myslela, že když s náma bydlí, že jí nechám doma??"
Já: ,,no...tak trochu jsem si myslela, že jí nemusíš"
V: ,,to sis fakt myslela?? Sofie super mám ji rád jako svou sestru"
Já: ,, Aha no s tím cine tube pojedeme všechny viď Sofí"
S: ,, jasně"
........................
S Ketrin venku
Ketrin už tam čekám a tak jsem přidala do tempa. Měla bříško jako já v pátém měsíci.Já: ,,ahoj"
K: ,,ahoj"
Já: ,,V kolikátém jsi měsíci?"
K: ,,9. co ty?? Kde ho máš ty??" Už jsme pomalu šly do kavárny Zlatá hvězda asi 10 metrů od Orloje směr Václavské náměstí.
Já: ,,No to víš já už ho nemám tak týden"
K: ,,A to už ho máš venku?"
Já: ,,jasně"
K: ,,a kde je Proč ho nemáš sebou"
Já: ,,to víš hlídá jí Sofí"
K: ,,aha počkej a kdo je Sofí?"
Já: ,,zdravotní sestra teda dá se říct, že kamarádka"
K: ,,aha no, ale počkej ona ti jí hlídá v nemocnici?"
Já: ,,ne, bydlí u nás nemá rodinu a neměla ani přátelé"
K: ,,aha"
Já: ,,a teď s někým jsi?"
K: ,,s Petrem Lexou"
Já: ,,no nekecej fakt?"
K: ,,jasně to bych si přeci nevymýšlela"
Já: ,,aha"Došli jsme do kavárny daly si kafe po povídali si o dětech o Johy a o Fildovi (její nenarozený syn). Když jsme měly dopito tak jsme vyrazily domů. Zašla jsem na fb a tam byla zpráva od mého učitele biologie kde jsem atd ( jsem jeho nejoblíbenější studentka).
P.uč. Bláha: Ahoj Sabi mužů se zeptat kde jsi? Proč nechodíš do školy? Jsi nemocná? Není ti dobře?
Já: Pane učiteli buďte v klidu, nemocná nejsem, je mi fajn akorát jsem na mateřské
P.uč. Bláha: Cože? Ty máš dítě a s kým
Já: Ano mám týdenní holčičku a mám ji se svým klukem
P.uč. Bláha: aha
Já: Ale když poprosím Sofí jestli by na ty 3 hodiny týdně nemohla Johču pohlídat
P.uč. Bláha: To by bylo super
Já: Biologie mě baví a tak se chci zeptat jestli bych vždy po biologii nemohla jít domů
P.uč. Bláha: Pokusim se to zařídit
Já: děkujuPan učitel šel do ředitelny a poprosil ředitele o tu věc co jsem žádala po p.uč Bláhovi. Když mi řekl co mu řekl ředitel nevěřila jsem vlastním uším. Ředitel mi chválil prosbu o 3 hodiny týdně docházet na biologii.
P.uč Bláha: Sabi mám pro tebe dobré zprávy
Já: Jaké schválil to??
P.uč Bláha: Ano schválil
Já: Super jdu to říct mimu klukovi a Sofí
...................
Běžela jsem ze svého pokoje a křičela přes celý dům
Já: ,,Vadime, Sofí"
V: ,,nekřič tolik vzbudíš Johču"
Ajo Johy vlastně spí a ja tu řvu na celý dům
V: ,,co jsi vlastně chtěla"
Já: ,,ředitel mi dovolil docházet 3× týdně na hodinu biologie a pak zase tradá domů"
V: ,,no super..."
Já: ,,lásko ty nemáš radost??"
V: ,,mám, ale pomysli na Johanku kdo se o ni bude těch 45 minut starat?"
Já: ,,myslela jsem, že Sofí"
V: ,,a ty už ses ji ptala??" :-)
Já: ,,ne musím se jí zeptat"
V: ,,ale Sofí nemůže být celý dny zavřená doma s Johankou musí taky pracovat"
Já: ,,takže tu biologii mám nechat být??"
V: ,,Sabi já nevím, ale pustil bych to z hlavy co když Johy bude mít hlad zatím co ty budeš na biologii. To bude mít hlad 45 minut?"
Já: ,,ne... pustim tu biologii z hlavy nakonec jsem na mateřské tak bych se měla starat o Johču"
V: ,,já věděl proč jsem si tě vybral"
Já: ,,a proč teda?"
V: ,,milá, chytrá, inteligentní holčina a hlavně super matka a moje budoucí manželka. Sabi moc tě miluju"To je miláček dostal mě a to hodně. Musela jsem napsat p.uč. Bláhovi že na tu biologii nemohu docházet.
P.uč. Bláha: A proč nemůžeš docházet??
Já: nemohu opustit Johanku co když bude v mé nepřítomnosti mít hlad??
P.uč. Bláha: Na to jsem nemyslel promiň mám říct ředitelovi že nemůžeš docházet??
Já: ne děkujuAhoj tak se tu zase setkáváme jsem ráda že čtěte Vadima a Lamačku. Pokud se ti tato kapitola líbila dej * pokud ne komentík ale to už znáte. A jinak se potkáme zase příště. Zatím pa
Vaše Sabinka
V médiích je Sofí
ČTEŠ
Vadim a já
FanfictionJsem Sabina mám mladší sestru Sáru a kamarádku Anetu. Jsem potají zamilovaná do Vadima se kterým se poznám na Karlštejně a pozve na večeři. Pak mě vezme k sobě kde stravime vášnivou noc a druhy den jsem zjistila ze jsem tehotna a Vadim se musi rozho...