vıı

133 23 4
                                    

Medya: 2NE1 - Goodbye

Öncelikle kitabıma duyduğunuz ilgiden dolayı sizlere minnettarım. Şu ana kadar hiç bir kitabım 500 okunmaya gelmedi, bu benim için bir ilk. Belki buna sevindiğim için size saçma gelebilir ama ben böyle mutluyum msnsnnsn. Tekrardan teşekkür ederim, sizi seviyorum🤗💘🙈

≠ ≠ ≠

Okulun bahçesindeki banklardan birine oturmuş, 2NE1-Goodbye dinleyerek etrafa bakıyorum.

Gözümden bir damla aşağıya düşerken hızla elimin tersiyle siliyorum.

O anlar aklıma geldikçe kalbim yerinden sökülüyormuş gibi hissediyorum.

Eski sevgilinle tutkulu bir öpüşme sahnenize tanık olmak için ne yaşadım gerçekten bilmiyorum.

Kafamı yere eğiyor ve bir an da kendimden hiç beklemediğim bir şekilde sarsılarak ağlamaya başlıyorum.

Yerimden kalkıp hızla okula giriyorum ve ilk gördüğüm kızlar tuvaletine kendimi atıyorum.

Bu kadar acıya nasıl dayanıyorum hiç bir fikrim yok.

Ellerimi lavaboya yaslayarak aynada kendimle bakışıyorum.

Tuvalete biri dalıyor, aynadan kafamı kaldırarak gelen kişiye baktığımda seni görmeyi beklemiyordum.

Doğrulup yanından geçmeye çalışıyorum, ama kolumdan tutup beni kendine çekip sarılıyorsun.

Seni ittirmeye çalıştıkça beni daha da sıkı sarıyorsun. Kafanı boynuma koyup derin bir nefes almanla beraber kendimi sana bırakıyor ve ağlamaya devam ediyorum.

Senden beni aldattığın için nefret etmem gerekir ama ben sana bakmaya bile kıyamıyorum.

Oy sınırı: 25

wrong person/pjm + jsmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin