GİZEMLİ KADIN

55 11 0
                                    

Beden dersindeydik o kadın yine bana bakıyodu . Kadın siyah uzun saçlı bi kadındı.  Sanki kadına yaklaşsam uzaklaşacak elimi uzatsam yok olacak gibi hissediyodum. Bi adım attım bi adım geriye gitti bi adım daha atınca Veysel hoca beni tuttu ve kadına ' Hemen gidin ' diye bağırdı. Veysel hocayı itip 'bırak o annem ' dedim. Bırakmadı ağladım , bağırdım . Kadın 'ona iyi bakın' dedi ve gitti. Birden sıçrayarak uyandım Seher endişeli gözlerle bana bakıyodu etrafa bakındım ne kadın nede Veysel hoca vardı.

Oturup kızlara anlattım Seher ' bıraktılarmı seni? Bi ailen varmıydı? ' dedi ..

Sahi bi ailem varmıydı benim . Bıraktılarmı? Öldülermi?

Biz yetimhane kızlarıydık oturup olmayan anıları anlatıp depresyona gireriz. Biz güzel kızlar değiliz , ailemizin biriciğide değiliz, geldik sürünüyoruz işte.

****

Okuldaydık . Kantine gidip tostumuzla ayranımızı yiyip sohbet ediyorduk. Hani hiç birşey olmamış gibi gülümsersin ya hayata inat gülümsersin. Dimdik durmaya çalışırsın ama aslında için paramparçadır. O durumdaydık.

Kantin kapısına doğru baktığımda o kadın yine buradaydı rüya değildi bana bakıyordu. Bi kaç kez hocalarımla konuşup anlattığımda deli damgası bile yedim. Ama ordaydı.

Sadece ona baktım zil çaldığında da kalabalıkta süzülüp gitti.

Sınıfa çıktım. Ders edebiyat efsanevi hoca. Emine Cırdı. En sevdiğim derslerden biri. Hoca sınıfa girdi günlük rutin ' Günaydın ' ' iyi dersler' ' oturun'

Yerime oturup camdan dışarıya baktım. O kadın aşağıdaydı ordan yine bana bakıyordu. Kafayı yiyeceğim kim bu kadın niye takip ediyo.

Tenefüs zili çalınca bahçeye indim kadın yoktu. İyi değildim sanırım dinlensem yeterdi .

****

Servise binip cam kenarına oturdum kulaklığımı takıp yetimhane yolunu tuttuk.

Yetimhaneye geldik odaya çıkıp çantamı atıp yatağıma uzandım biraz dinlenmek için gözlerimi kapadım....

VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM İYİOKUMALAR..

ÖLÜME MAHKUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin