2016.12.28.
Sosem hittem volna, hogy idáig eljutunk.
Aznap ismét náluk aludtam az egyik barátnőjével, Kris-szel együtt.Valahogy hiába próbáltam jó képet vágni hozzá, nem ment.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Azóta féltékeny vagyok Kris-re, mióta olyan jól kijönnek Lunával.Persze engem mindig kihagynak a "mókából".😒
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ez az egész addig ment így, amíg le nem kellett feküdni.Kris és én megkértük Lunát, hogy most az egyszer aludjon lent, velünk.Láttam rajta, hogy nem nagyon örül az ötletnek, de aztán beadta a derekát és közénk feküdt.Hajnali 1-ig szó se volt alvásról.Mindhárman (de csak azért, mert megint sikerült Katey-t az őrületbe kergetnünk, mint mindig😂) ébren voltunk és elkezdtünk beszélgetni.Egy darabig így ment, aztán Kris bealudt, mi pedig suttogva folytattuk tovább.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Olyan jó érzés volt újra látni, hisz 2 hete találkoztunk utóljára.De ez az este nem emiatt lett a kedvencem, hanem amiatt, ami a beszélgetés után történt.😍
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Arra gondoltam, milyen jó volna, ha úgy aludnánk, hogy a feje a melkasomon van.Meg akartam neki mutatni, hogy értem, ezért ráültem a lábára, ráfeküdtem és tovább magyaráztam.Azután felkeltem, két kezemmet a feje mellé támasztottam és fölé hajoltam.Amikor orrunk összeért, hirtelen elöntött a forróság.😳
Elmondtam neki, mi jár a fejemben, meg azt is, hogy nem merem megtenni, mert attól féltem, emiatt elveszítthetem.Pedig mindennél jobban erre vágyok.Érezte, ahogy remegek a visszafolytott érzelmeim miatt.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Én, amióta beleszerettem Lunába, azóta arra vágytam, hogy ajkaink összeérjenek, de ami akkor történt, több volt.😍
Éreztem, ahogy a nyelvével simogatja a számat, bebocsátást kérve.Egy pillanatra lefagytam, de aztán felfogtam mit akar, és engedtem, hogy irányíttson.Lassú csókcsatába kezdtünk, amit olykor-olykor a belénkfolytott gondolatok szakítottak meg, de miután befejeztük, ismét "rátapadtam".
Ettől kezdve egy pillanatra sem hagytuk abba.Végig a másik levegőjét vettük el egymástól.Észrevettem, hogy közelebbhúz magához, ezért átkaroltam.😉
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Miután végeztünk, egy olyan "játék" kezdődött el, amit már régóta hiányoltam.😏Félrehúzta a haját, majd eldöntötte a fejét,ezze jelezve, hogy nyugodtam léphetek.
Ajkaim épphogy csak hozzáértek puha bőréhez, azonnal támadásba lendültek.Ez az alkalom más volt, mint az első kettő.Nem nyomta oda a fejem, mégis tudtam, mit akar.
Egyre erősebben csókoltam, ő pedig egy pillanatra sem engedett el.Olyan szorosan simultunk egymáshoz, mint még soha.Arra lettem figyelmes, hogy már szinte nem is tartja magát, hanem a karjaimba dől, ezért abbahagytam, mire ő hozzámbújt.
😍
-Szeretlek.-suttogta, miközben a mellkasomra hajtotta a fejét.
-Énis téged, mindennél jobban.Viszont én sem akartam kimaradni a dologból, ígyhát követtem a példáját, és oldalra söpörtem a hajam.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Olyan volt, mint régen, mégis más.Már nem azt a szenvedélyt éreztem, amit eddig.Felváltotta a féltés és a ragaszkodás érzete.
Nem akartam többé elengedni.👫
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Annyira belemerültem a gondolataimba, hogy észre se vettem, már végetért.
Azt mondta álmos, ezért adtam neki egy jóéjt "puszit", ő átfordult a másik oldalára, mire én átkaroltam hátulról, és így aludtunk.
Legalábbis így tettem volna, ha tudtam volna.💓-Egész este azon kattogott az agyam, hogy ez hogy történhetett meg.Mindig is erre vágytam, de azt hittem, elérhetetlen.És most, hogy megtörtént, minden megváltozott.
Az életem 180º-os fordulatot vett, mégpedig egy lány miatt.-
ESTÁS LEYENDO
Dear Diary...[Befejezett]
De Todo★ ★ -Volt már úgy, hogy azon. gondolkodtál "Mi lett volna, ha..."?! És hogy miért?Mert a kíváncsiság sosem hagy nyugodni.Amíg nem derítted ki, addig ezen fog járni az agya...